Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування " У квітнику"
Мета : розширювати уявлення дітей про рослини,які цвітуть у квітнику, навчати визначати основні частини будови рослини - стебло, листя, квітка; складати квітку з частин; закріплювати навички вживання іменників із прийменниками; формувати вміння описувати квітку за допомогою запитань, розповідати невеликі вірші; збагачувати словник дітей словами: айстри, жоржини, чорнобривці, різнокольорові; розвивати зв'язне мовлення, увагу, логічне мислення; виховувати любов до природи.
Матеріал: предметні картинки із зображенням квітів, розрізані навпіл.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Стрибки у довжину з місця через струмок завширшки 40 см. Ходьба між щаблями драбини, покладеної на 4 куби ( висота 15 см.)
Кожен день сходить сонце, щоб обігріти всю землю. Усі раді сонечку! Але поки воно спить. Ніч добігає кінця. Сторож-місяць пішов відпочивати і по дорозі постукав до сонечка, щоб воно прокидалося. Почуло воно, що у двері постукали, розплющило свої очі, а на вулиці темно. Не хочеться вставати. Сонечко позіхнуло і знову міцно заплющило свої очі. Але час не чекає, потрібно будити Землю. Сонечко потягнулося і встало з ліжка. Умило оченята, ротик, щічки, взяло гребінець і розчесало свої золоті промінчики. Промінчики розпрямилися, яскраво засяяли. Сонечко розправило своє платтячко і вийшло на небо. Вдихнуло свіже повітря й усміхнулося всім.
Ввечері пропоную пограти в таку гру:
"Знайди квітку»
Мета: закріплювати вміння дітей знаходити та називати квіти на клумбі.
Матеріали та обладнання: квіти на клумбі.
Хід гри. Дорослий пропонує дітям знайти квітку, яку він назве. Діти знаходять її, повторюють її назву.
Немає коментарів:
Дописати коментар