Запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Ознайомлення із соціумом.
Тема: «Де живе добро»
Мета: вчити помічати прояви негідної поведінки оточуючих на прикладі героїв казок.
Формувати уявлення дітей про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті, закладати основи духовності ; вміння слухати дорослого , розуміти й виконувати словесні вказівки .
Спонукати дітей до виразної передачі міміки під час психогінастики.
Розвивати зв'язне мовлення , вміння відповідати на запитання повними реченнями ; активізувати в мовленні дітей ввічливі слова ; збагачувати словник дітей прикметниками – означеннями – якостями води.
Стимулювати пізнавальну активність під час дослідницько-експериментальної роботи .
Виховувати бажання творити добро, бути дружніми , доброзичливими ,чуйними ;готовність прийти на допомогу.
Художньо - естетичний розвиток. Музичне.
нформація з мережі інтернет у вільному доступі.Пропоную пограти в дидактичну гру"Допоможемо ведмедикові скласти пазли"
Ввечері пропоную прочитати оповідання В. Росіної «Для кого голки в їжака».
Якось восени захопив лисицю в полі дощ. Вимокла, як плющ. Похнюпила вона голову та й чалапає по калюжах. Коли глянула — кущик стоїть.
Лисиця — до нього. Прибігає, а там їжак сидить. Від дощу сховався. — Посунься! — буркнула лисиця і штовхнула їжака в бік. Штовхнула — та аж завищала з болю.— Ой, лихо! До тебе доторкнутися не можна! Чом ти не поголиш свою гидку щетину?
— Спасибі за раду, але вона не для мене,— мовив їжак.
— Та ти подумай,— сказала далі лисиця.— Що в тих голках гарного? Тільки сусідів відганяти. Поголи їх, бо всі друзі тебе одцураються і …
— Мої голки не для друзів,— перебив їжак,— вони для ворогів.
Запитання за змістом оповідання: Від чого ховалася лисичка? Кого вона побачила під кущем? Що не сподобалося лисичці у їжачка? Чому? Для кого голки в їжака?
Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного дня. Дякую за співпрацю.

Немає коментарів:
Дописати коментар