Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи під музичний супровід та набираємося сили та здоров'я.
Логіко-математичний розвиток.
Тема: Стільки ж, скільки. Орієнтування у часі".
Мета: вчити дітей порівнювати одну групу предметів з іншою, послідовно накладати один предмет на інший, розрізняти рівність і нерівність (без лічби) кількості предметів у групі; підвести дітей до розуміння послідовності різних відрізків доби: ранок, день, вечір, ніч; виховувати інтерес до занять з математики.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
інформація з мережі інтернет у вільному доступі.Пропоную пограти в дидактичну гру "Великий-малий"
Ввечері пропоную пограти в творчу гру «Склади листочок з частин»
Мета: закріпити вміння розрізняти листочки за зовнішнім виглядом; розвивати логічне мислення, пам’ять, дрібну моторику рук.
Хід гри. Дорослий пропонує розглянути віночки з осіннього листя і назвати, з яких листочків він виконаний. Діти отримують розрізані листочки
і починають їх складати, після чого розповідають, який листок з якого дерева.
Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного дня. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар