Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Пропоную переглянути повчальне відео на тему"День Гідності та Свободи"
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Який у мене одяг»
Мета:
— ознайомити дітей з узагальнювальним поняттям «зимовий одяг»;
— збагатити словниковий запас дітей назвами предметів верхнього одягу;
— вчити відповідати на запитання за змістом картини, складати невеличкі
розповіді;
— розвивати логічне мислення, увагу, зосередженість;
— вправляти в умінні добирати одяг відповідно до пори року;
— виховувати бережливе ставлення до особистих речей, прагнення бути
охайним.
Хід гри
Дорослий зображує квочку, діти — курчат. Вони стоять перед шнуром, натягнутим на висоті 60 см. Окремо сидить «кіт» (хтось із дорослих або старша дитина).
Дорослий:
Вийшла курочка гуляти,
І травички подзьобати.
А з нею малятка,
Маленькі курчатка.
Усі «курчата» з «квочкою» підлазять під шнур.
Підходячи до «кота», дорослий каже:
А в дворі, біля воріт,
Спав на лаві кіт-воркіт,
Очі витріщивши: «Няв!»
Доганять курчаток став.
«Курчата», почувши «няв», біжать у «курник» (інший куток кімнати. «Кіт» женеться за «курчатами».
К в о ч к а (витягнувши «крила» (руки) в сторони). Геть, коте!
Не віддам тобі курчаток!
Психологічна хвилинка:"Тренуємо емоції».
Дорослий просить дитину насупитися, як осіння хмаринка, злий чоловік, сердитий дядько; усміхнутися, як хитра лисиця, кіт на сонечку, сонечко; показати, як злякався заєць вовка, малюк, який заблукав у лісі, кошеня, на якого гавкає собака; показати, як втомився мураха, який тягнув велику паличку, людина, яка підняла щось важке.
Немає коментарів:
Дописати коментар