Сторінки

вівторок, 21 листопада 2023 р.

День Гідності та Свободи

 


Запрошую усіх на ранкову гімнастику.  Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. 


Пропоную переглянути повчальне відео на тему"День Гідності та Свободи"



Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Тема: «Який у мене одяг»

Мета:

— ознайомити дітей з узагальнювальним поняттям «зимовий одяг»;

— збагатити словниковий запас дітей назвами предметів верхнього одягу;

— вчити відповідати на запитання за змістом картини, складати невеличкі 

розповіді;

— розвивати логічне мислення, увагу, зосередженість;

— вправляти в умінні добирати одяг відповідно до пори року;

— виховувати бережливе ставлення до особистих речей, прагнення бути 

охайним.


Здоров'я та фізичний розвиток 
Тема: Лазіння по гімнастичній стінці приставним кроком. Метання м'яча з-за голови у кошик, покладений на відстані 2 м.


Рухлива гра "Квочка та курчата"

Мета: удосконалювати вміння підлізати під шнур; виховувати увагу та сміливість.

Хід гри


Дорослий зображує квочку, діти — курчат. Вони стоять перед шнуром, натягнутим на висоті 60 см. Окремо сидить «кіт» (хтось із дорослих або старша дитина).

Дорослий:

Вийшла курочка гуляти,

І травички подзьобати.

А з нею малятка,

Маленькі курчатка.

Усі «курчата» з «квочкою» підлазять під шнур.

Підходячи до «кота», дорослий каже:

А в дворі, біля воріт,

Спав на лаві кіт-воркіт,

Очі витріщивши: «Няв!»

Доганять курчаток став.

«Курчата», почувши «няв», біжать у «курник» (інший куток кімнати. «Кіт» женеться за «курчатами».

К в о ч к а (витягнувши «крила» (руки) в сторони). Геть, коте!

Не віддам тобі курчаток!


Психологічна хвилинка:"Тренуємо емоції».

Дорослий просить дитину насупитися, як осіння хмаринка, злий чоловік, сердитий дядько; усміхнутися, як хитра лисиця, кіт на сонечку, сонечко; показати, як злякався заєць вовка, малюк, який заблукав у лісі, кошеня, на якого гавкає собака; показати, як втомився мураха, який тягнув велику паличку, людина, яка підняла щось важке.


Ввечері пропоную пограти в гру  «Добре чи погано?»
Мета: виховувати дбайливе ставлення до предметів одягу та взуття.
Хід гри. Вихователь називає дітям кілька сполучень, а вони повинні уважно 
послухати і кожній фразі додати позитивну або негативну оцінку.
Новий одяг — … (добре).
Чистий одяг — … (добре).
Неохайний одяг — … (погано).
Розкиданий одяг — … (погано) і т. д.
Фізичні вправи на свіжому повітрі: ходьба та 

Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.


Немає коментарів:

Дописати коментар