вівторок, 21 листопада 2023 р.

День Гідності та Свободи

 


Запрошую усіх на ранкову гімнастику.  Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. 


Пропоную переглянути повчальне відео на тему"День Гідності та Свободи"



Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Тема: «Який у мене одяг»

Мета:

— ознайомити дітей з узагальнювальним поняттям «зимовий одяг»;

— збагатити словниковий запас дітей назвами предметів верхнього одягу;

— вчити відповідати на запитання за змістом картини, складати невеличкі 

розповіді;

— розвивати логічне мислення, увагу, зосередженість;

— вправляти в умінні добирати одяг відповідно до пори року;

— виховувати бережливе ставлення до особистих речей, прагнення бути 

охайним.


Здоров'я та фізичний розвиток 
Тема: Лазіння по гімнастичній стінці приставним кроком. Метання м'яча з-за голови у кошик, покладений на відстані 2 м.


Рухлива гра "Квочка та курчата"

Мета: удосконалювати вміння підлізати під шнур; виховувати увагу та сміливість.

Хід гри


Дорослий зображує квочку, діти — курчат. Вони стоять перед шнуром, натягнутим на висоті 60 см. Окремо сидить «кіт» (хтось із дорослих або старша дитина).

Дорослий:

Вийшла курочка гуляти,

І травички подзьобати.

А з нею малятка,

Маленькі курчатка.

Усі «курчата» з «квочкою» підлазять під шнур.

Підходячи до «кота», дорослий каже:

А в дворі, біля воріт,

Спав на лаві кіт-воркіт,

Очі витріщивши: «Няв!»

Доганять курчаток став.

«Курчата», почувши «няв», біжать у «курник» (інший куток кімнати. «Кіт» женеться за «курчатами».

К в о ч к а (витягнувши «крила» (руки) в сторони). Геть, коте!

Не віддам тобі курчаток!


Психологічна хвилинка:"Тренуємо емоції».

Дорослий просить дитину насупитися, як осіння хмаринка, злий чоловік, сердитий дядько; усміхнутися, як хитра лисиця, кіт на сонечку, сонечко; показати, як злякався заєць вовка, малюк, який заблукав у лісі, кошеня, на якого гавкає собака; показати, як втомився мураха, який тягнув велику паличку, людина, яка підняла щось важке.


Ввечері пропоную пограти в гру  «Добре чи погано?»
Мета: виховувати дбайливе ставлення до предметів одягу та взуття.
Хід гри. Вихователь називає дітям кілька сполучень, а вони повинні уважно 
послухати і кожній фразі додати позитивну або негативну оцінку.
Новий одяг — … (добре).
Чистий одяг — … (добре).
Неохайний одяг — … (погано).
Розкиданий одяг — … (погано) і т. д.
Фізичні вправи на свіжому повітрі: ходьба та 

Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.


Немає коментарів:

Дописати коментар

День домашніх тварин.

  Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. Хвилина мовчання  Ознайомлення із природ...