Запрошую всіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Ознайомлення із соціумом.
Тема: закріпити уявлення дітей про те, що найбільше багатство людини - здоров`я. Формувати потребу дбати про своє здоров`я, турботливо ставитися до свого тіла та організму, вміти його доглядати. Розповісти, що джерелом зміцнення здоров`я і запобігання хворобам є здоровий спосіб життя. Дати елементарну інформацію про наявність в організмі мікроістот (мікроби), які шкодять здоров`ю та розвивати здатність встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Довести до свідомості дошкільників, що шкідливі звички є основною причиною порушення здоров'я, формувати негативне ставлення до них. Розвивати бажання вести активний спосіб життя, мислення.Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров'я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
Пропоную пограти в дидактичну гру "Добери одяг за сезоном"
Ввечері пропоную прочитати дітям оповідання:
"Про хворобу немитих рук".
Жили-були на світі маленькі створіння, які називалися мікроби. Вони, як і люди, були добрими і злими, тільки про них говорили: шкідливі і корисні.
Одного з них звали Кефірчик, працював він на молокозаводі. Був щирим, добрим, привітним, лагідним. А ще працьовитий! І вдень і вночі з молока кефіру наробить, з вершків сметани наготує, умів і йогурти виготовляти, сирочки. Все казав: «На здоров’я, люди вам!»
А другого мікроба звали – Дезик, він був братом страшної хвороби – дизентерії. Він був сварливий, завжди сердитий, роздратований, ледачий, брудний. І весь час робив якусь шкоду.
Всі Кефірчика в гості запрошували, а його проганяли. І тоді Дезик сказав: «Ну я вам влаштую!»
Побіг у магазин, а там дівчинка чемна, слухняна: поки мама продукти купувала, вона спокійно чекала, не вимагала щось купити.
«О ні,»- подумав Дезик, вона вихована, нічого не вдасться.
Коли заходить до магазину інша мама з хлопчиком, а той крутиться на всі боки, вередує, руками все хапає. «От цьому я і влаштую неприємність!» - вирішив Дезик та й стрибнув на нього.
А хлопчик навіть не помітив, як додому його приніс. Вдома одразу брудними руками сирок почав їсти, а ввечері у нього піднялася температура, розболівся живіт, навіть лікаря викликали. Цілий тиждень уколами цього мікроба проганяли. А тоді хлопчик зрозумів, що руки треба мити обов’язково перед їжею.
Запитання до дітей:
- про що розповідалося?
- хто такі мікроби?
- скажіть, хто з них був добрим, а хто – ні?
- що сталося з хлопчиком?
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар