Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація.
Тема "Новорічна ялинка"
Мета: вчити дітей передавати в аплікації образ прикрашеної новорічної ялинки, оздоблювати її кульками; формувати вміння акуратно наклеювати прикраси; розвивати естетичне почуття; виховувати в дітей самостійність; викликати радісне почуття від святкового настрою.
Здоров'я та фізичний розвиток.
Тема : Пролізання під дугою з положення навпочіпки. Стрибки через невисокі предмети, покладені на відстані 25-30 см.
Мета: закріпити вміння утворювати слова в множині.
Ввечері пропоную провести дослід.
Дослід «Розглядання сніжинок крізь лупу»Мета: розвивати вміння спостерігати за сніжинками, помічати властивості та якості сніжинок; сприяти розвитку логічного мислення.
Запропонуйте дітям розглянути сніжинки, дослідити їх на дотик.
На основі знань, набутих у ході досліду, діти відповідають на запитання.
Запитання: Якими ми бачили сніжинки, дивлячись у вікно? Що можна сказати ще про сніжинки, розглянувши їх через лупу? На якій поверхні нам
зручніше розглядати сніжинку — на світлій чи темній? Чи можна розглянути детально ті сніжинки, які вже впали на землю?
Згадайте дітям загадку:
Білі коси, біле личко,
Кожушок і рукавички,
Чобітки і хустка білі.
Дружать з нею заметілі,
Хуги, віхоли, завії
Та морози й вітровії.
(Зима.)
Яка пора року зараз? Чому ви так вважаєте? Розкажіть.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Буду з нетерпінням чекати на роботи дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар