Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування.
Тема: "Країна казок"
Мета: вчити дітей аналізувати прослуханий текст., відповідати на запитання за змістом твору; збагачувати словниковий запас та розвивати слухову увагу вихованців; пробуджувати пізнавальний інтерес до художнього слова, зокрема до української народної казки; розвивати діалогічне мовлення, творчі здібності; виховувати організованість.
Здоров'я та фізичний розвиток.
Тема: Стрибки в довжину з місця. Пролізання під дугою грудьми вперед.
Рухлива гра: "Зайчик"
Психологічна хвилинка.
Вправа «Кулачки-силачі».
Пальці рук під рахунок до 5 із силою стиснути в кулачки, на рахунок 5 розтиснути, струснувши кисті рук, при цьому зосередити увагу дитини на тому, як пальчикам приємно відпочивати.
Пропоную пограти в дидактичну гру "Які ви, свійські тварини?"
Ввечері пропоную прочитати вірш П. Воронька «Рукавички»
Вчора Талочка-сестричка
Книжку прочитала,
Як у лісі рукавичка
Звірям домом стала.
Я залишив рукавичку
За городом, там, де ліс,
Та ні зайчик, ні лисичка
Й вовк у неї не заліз.
Мабудь, дуже замала
В мене рукавичка.
Взяв у мами зі стола,
З ліжка у сестрички...
Рукавичок, мабуть, з п’ять,
В ліс відніс —
Хай звірі сплять.
Я не знаю, як було,
Що у лісі сталось,
А мені не повезло —
Від усіх дісталось.
Запитання: Як ви гадаєте, чому дісталося хлопчикові? Яка була рукавичка в казці?
Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного дня. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар