Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Логіко-математичний розвиток.
Тема: "Порівняння предметів за товщиною. Орієнтування у просторі.".
Мета: ознайомити дітей з товщиною предметів; вчити порівнювати предмети однакові й різні за товщиною, позначати порівняння результатів словами: товстий, тонкий, рівні ( однакові) за товщиною; вчити визначати напрямок від себе: вгорі-внизу, вгору-вниз; розвивати логічне мислення, увагу виховувати організованість, самостійність під час виконання завдань.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
Тема: "Калачі"
Пропоную поспостерігати за піском у пісочниці.
Мета: закріпити знання дітей про пісок, показати, що він взимку теж замерзає, якщо був вологим; розвивати спостережливість, допитливість, інтерес до неживої природи. Виховувати бажання знати більше.
Ввечері пропоную пограти в дидактичну гру «Що я вмію»
Мета: формувати в дітей бажання бути самостійними та вправними.
Дорослий починає речення, а діти продовжують, додаючи дієслова.
Наприклад:
Я вмію підлогу … (мити, підмітати).
Я вмію посуд … (мити, витирати).
Я вмію квіти … (поливати).
Я вмію іграшки … (збирати)
Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного дня. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар