Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Ознайомлення із природним довкіллям.
Тема. Чарівний вечір зимовий
Мета: розширювати уявлення дітей про особливості навколишньої дійсності у різні пори року; звернути увагу на особливості вечірньої пори взимку — рано темніє, на небі — зірки, місяць; формувати елементарні уявлення про природу космосу; удосконалювати творчу уяву, образне мислення; навчати дітей помічати красу вечірнього крає-
виду; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу, естетичні почуття.
Попередня робота: спостереження під час вечірніх прогулянок за формою Місяця, за появою зірок на вечірньому небі; розглядання ілюстрацій зіркового неба; читання художніх творів.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання.
Тема. Лісові красуні
Мета: збагачувати знання дітей про навколишній світ природи (взимку всі дерева без листя, зелені лише ялини і сосни; сніг укриває все навколо); учити передавати в малюнках враження від побаченого — зимові явища в природі (засніжені дерева — лісові красуні-ялинки); навчати прийомів малювання предметів (стовбури та гілки ялин) пензлем, що складаються з прямих ліній; закріплювати назву фарби (біла, зелена, коричнева); учити правильно тримати пензлик, користуватися різними кольорами фарб,
водою, серветкою; ознайомити з технікою малювання — «набивання» снігу пензликами для клею; вправляти в умінні з’єднувати різні кольорові плями; розвивати вміння
розміщувати зображення на всій поверхні аркуша, створювати емоційний малюнок; розвивати пізнавальну активність, бажання поєднувати процес малювання з грою; сприяти розвитку самостійності, охайності, зосередженості; виховувати цікавість до занять з малювання, бажання малювати, естетичне сприйняття навколишнього світу.
Попередня робота: спостереження за природою взимку, зокрема за засніженими
деревами; розглядання ілюстрацій ялин та сосен; читання художніх творів.
Матеріал: малюнки зимового лісу, зокрема ялин (звичайних і під снігом); фарби; пензлі — для малювання та для клею; серветки для просушування пензлів; баночки з водою; альбом на друкованій основі.
Розгляд репродукції картини І. Шишкіна:"Зима"
Розвага:" Ввічливі слова"
Спостереження за снігопадом
Мета: формувати в дітей поняття про снігопад як один із видів опадів; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення, виховувати естетичні почуття. Вихователь пропонує дітям протоптати доріжки в різних напрямках — зробити й пройти по лабіринтах своїх друзів, перенести іграшку з одного боку лабіринту в інший.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар