Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я
Хвилина мовчання
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Тема. Особиста гігієна
Мета: продовжувати формувати уявлення дітей про предмети гігієни; учити відповідати на запитання, підтримувати діалог; продовжувати формувати уміння вживати узагальнювальні слова (предмети гігієни); збагачувати словник назвами людей за характерною ознакою (бруднуля — грязнуля — замазура) прикметниковими синонімами (охайний — чистий — чепурний); вправляти у вживанні прикметників із суфіксами (-ісіньк-, -есеньк-); вправляти у вживанні дієслів, у яких за допомогою префіксів передане значення закінченої дії; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, необхідність у дотриманні чистоти та особистої гігієни.
Попередня робота: читання віршів, оповідань про охайність.
Матеріал: іграшка: предмети гігієни.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне
Тема:"Ой, ти, зимо, зимонько!"
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема:"Тополя на вітру"
Дослідницька діяльність
Тема:"Досліди з повітрям"
Мета: продовжувати знайомити дітей із тим, що нас оточує повітря ( його містять усі порожні предмети). Уточнити уявлення дітей про те, що повітря - складова життя людини, дати уявлення про способи виявлення повітря. Розвивати увагу , пам'ять, зосередженість. Виховувати бажання турбуватися про чистоту повітря.
Дидактична гра :" Що добре для здоров'я?"
Поради батькам





Немає коментарів:
Дописати коментар