Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Міжнародний день обіймів.
Логіко-математичний розвиток.
Тема. Порівняння предметів за кольором, формою та розміром. Просторові відношення: «довгий» — «короткий». Кількісна лічба.
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з поняттям «довжина»; учити порівнюва-ти предмети завдовжки, користуючись прийомами прикладання; учити правильно вживати поняття «довгий», «короткий»; розвивати вміння знаходити однакові оз-наки предметів; закріплювати кількісну лічбу; учити порівнювати предмети, різні завдовжки; закріплювати вміння розрізняти предмети за основними ознаками (кольором, формою, величиною); формувати посидючість, уміння самостійно виконувати завдання; виховувати уважність.
Попередня робота: розглядання кожної кімнати (вітальні, кухні, ванної, спальні); обговорення речей, що мають знаходитись у кожній кімнаті.
Матеріал: ляльки; зображення будиночка; пласкі зображення меблів та необхідних речей для облаштування кімнат; кольорові зображення трьох чашок та блюдець; пласкі зображення цукерок (по 6 шт. — для кожної дитини); блюдця кольорові з цифрами; картки із зображенням продуктів, розрізані на 4–8 частин; картки із зображенням продуктами; картки із зображенням холодильника; пласкі зображення меблів (для кожної дитини); палички для лічби.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Переступання через кубики. Стрибки з обруча в обруч.
Рухлива гра:" Веселе морозиво"
Дидактична гра:"Розпізнай емоцію"
Валеологія:"Що потрібно для купання"
Немає коментарів:
Дописати коментар