Сторінки

понеділок, 17 лютого 2025 р.

День спонтанного прояву доброти

 


Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.

Хвилина мовчання


Ознайомлення із соціумом
Тема: "Де живе добро?"
Мета інтегрованого заняття для дітей середньої групи "Де живе добро?" : Формувати у дітей почуття доброти, любові до людей, довкілля. Познайомити дітей з поняттями: добро, зло, доброзичливість. Розширювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між подіями в художніх творах та у власному житті, своїми переживаннями та виразом обличчя. Продовжувати вчити невимушено спілкуватися з дорослими та дітьми, доречно застосовуючи мовленнєві й немовленнєві засоби. Розвивати мовлення, вміння передавати добро та зло за допомогою кольорів. Викликати бажання робити добро. Виховувати позитивне ставлення до товаришів. Поповнювати активний словник.

Словник: добро, доброта, доброзичливість, добре серце, довкілля.


Здоров'я та фізичний розвиток

Тема: Лазіння по драбині, покладеній одним кінцем на куб. Стрибки в глибину на килим.

Мета: закріпити комплекс загальнорозвивальних вправ; вдосконалювати вміння лазити по похилій драбині та стрибати вглибину; розвивати вміння орієнтуватись у просторі, реагувати на сигнал та діяти за сигналом під час гри «Знайди свою хатинку».

Матеріали та обладнання: драбина, куб (заввишки 20 см).

Хід

I. Вступна частина. Ходьба зі зміною темпу (30 с). Ходьба на носках, руки на поясі (25 с). Біг у середньому темпі — «поспішаємо до бабусі» (35 с).

Комплекс загальнорозвивальних вправ "Вишиваємо рушник": 

— «Візьмемо рушник» — нахили тулуба вперед;

— «Покладемо рушник» — нахили тулуба вперед;

— «Вишиваємо» — нахили тулуба в сторони; 

— «Перемо рушник» — присідання;

— стрибки на місці.

Основна частина.

Лазіння по драбині, покладеній одним кінцем на куб. Стати на драбину в упор зігнувшись і просуватись уперед до куба, випростатись і стрибнути на килим (4–5 разів).

Гра «Знайди свою хату» (тричі).

Мета: учити швидко орієнтуватися у просторі; удосконалювати вміння ходити та бігати врозтіч; розвивати спритність; виховувати увагу.

Хід гри

Поділити дітей на дві групи. Одну посадити на лаві або стільцях в одному кінці майданчика. Другу – в іншому.
Після слів дорослого «Діти по майданчику гуляють, ходять бігають. стрибають» вони виконують указані команди. За якийсь час дорослий каже: «Гей не зівайте, як почуєте гудок – тікайте» і дає сигнал: «У-у-у». діти поспішають на свої місця (стільці).
Методичні поради. Під час гри дітям нагадують. Щоб вони не наштовхувались одне на одного. Дорослий грає разом із дітьми. У кінці гри він відзначає тих дітей, які жодного разу не наштовхнулися на інших, першими до сигналу повернулися до «будиночка» й тихо сіли на стільці. Слід вчасно дати сигнал для відпочинку.

III. Заключна частина. Вправи на дихання. Ходьба по «звивистій доріжці» (45с).


Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення 

Тема:"Годівничка для пташок"

Мета: розвивати увагу, дрібну моторику пальців рук; виховувати дбайливе ставлення до птахів узимку. продовжувати формувати уявлення про різну величину предметів, визначаючи розмір “великий”, “маленький”, учити дітей прийомам відрізання стекою шматочків пластиліну від цілого і приліплювати його до інших деталей.

Матеріал:  пластилін жовтого кольору, фіолетового, дощечка для ліплення, серветка.

Дидактична гра:"Правила доброти"

Конструктивно-будівельна гра:"Будка для песика"


Це всі завдання на сьогодніДякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар