Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Словник: добро, доброта, доброзичливість, добре серце, довкілля.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Лазіння по драбині, покладеній одним кінцем на куб. Стрибки в глибину на килим.
Мета: закріпити комплекс загальнорозвивальних вправ; вдосконалювати вміння лазити по похилій драбині та стрибати вглибину; розвивати вміння орієнтуватись у просторі, реагувати на сигнал та діяти за сигналом під час гри «Знайди свою хатинку».
Матеріали та обладнання: драбина, куб (заввишки 20 см).
Хід
I. Вступна частина. Ходьба зі зміною темпу (30 с). Ходьба на носках, руки на поясі (25 с). Біг у середньому темпі — «поспішаємо до бабусі» (35 с).
Комплекс загальнорозвивальних вправ "Вишиваємо рушник":
— «Візьмемо рушник» — нахили тулуба вперед;
— «Покладемо рушник» — нахили тулуба вперед;
— «Вишиваємо» — нахили тулуба в сторони;
— «Перемо рушник» — присідання;
— стрибки на місці.
Основна частина.
Лазіння по драбині, покладеній одним кінцем на куб. Стати на драбину в упор зігнувшись і просуватись уперед до куба, випростатись і стрибнути на килим (4–5 разів).
Гра «Знайди свою хату» (тричі).
Мета: учити швидко орієнтуватися у просторі; удосконалювати вміння ходити та бігати врозтіч; розвивати спритність; виховувати увагу.
Хід гри
Поділити дітей на дві групи. Одну посадити на лаві або стільцях в одному кінці майданчика. Другу – в іншому.
Після слів дорослого «Діти по майданчику гуляють, ходять бігають. стрибають» вони виконують указані команди. За якийсь час дорослий каже: «Гей не зівайте, як почуєте гудок – тікайте» і дає сигнал: «У-у-у». діти поспішають на свої місця (стільці).
Методичні поради. Під час гри дітям нагадують. Щоб вони не наштовхувались одне на одного. Дорослий грає разом із дітьми. У кінці гри він відзначає тих дітей, які жодного разу не наштовхнулися на інших, першими до сигналу повернулися до «будиночка» й тихо сіли на стільці. Слід вчасно дати сигнал для відпочинку.
III. Заключна частина. Вправи на дихання. Ходьба по «звивистій доріжці» (45с).
Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
Тема:"Годівничка для пташок"
Мета: розвивати увагу, дрібну моторику пальців рук; виховувати дбайливе ставлення до птахів узимку. продовжувати формувати уявлення про різну величину предметів, визначаючи розмір “великий”, “маленький”, учити дітей прийомам відрізання стекою шматочків пластиліну від цілого і приліплювати його до інших деталей.
Матеріал: пластилін жовтого кольору, фіолетового, дощечка для ліплення, серветка.
Дидактична гра:"Правила доброти"
Конструктивно-будівельна гра:"Будка для песика"
Немає коментарів:
Дописати коментар