Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Логіко-математичний розвиток
Тема: Називання чисел у зворотному напрямку. Просторові відношення: праворуч, ліворуч.
Мета: вправляти дітей у називанні чисел у прямому і зворотному напрямку; вчити розглядати предмети за напрямом зліва направо, справа наліво, розвивати увагу, пам'ять, мислення; виховувати інтерес до занять.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Пролізання в обруч лівим і правим боком та стрибати на місці. Метання торбинки з піском у ціль.
Мета: повторити загальнорозвивальні вправи;
вдосконалювати вміння пролізати в обруч лівим і правим боком та стриба-
ти на місці; вміння метати торбинки з піском у ціль розвивати окомір і координацію рухів під час гри «Чапля».
Матеріали та обладнання: обруч, 2 стояки, 2 торбинки з піском (100 г) на дитину.
Хід
I. Вступна частина.
Ходьба зі зміною темпу (30 с). Ходьба з підніманням високо ніг — «переступаємо через калюжі» (25 с). Біг у середньому темпі
(35 с). Ходьба.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Чапля».
II. Основна частина
Пролізання в обруч лівим і правим боком. Після пролізання в обруч діти виконують 3–4 стрибки (4 підходи).
Рухлива гра: «Садимо картопельку»: кидання торбинки правою і лівою рукою у коло
на відстані 2,5 м (5–6 підходів).
III. Заключна частина.
Ходьба у повільному темпі на носках (40 с)
Дидактична гра:"Види посуду"
Мета. Закріпити знання дітей про різновиди посуду: кухонний, столовий, чайний. Вміти класифікувати посуд за призначенням. Розвивати мислення, пам'ять, увагу. Активізувати словник дітей словами-назвами посуду. Виховувати повагу до професії кухаря
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар