Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: Як харчуватися, щоб добре почуватися?
Мета: Формувати у дітей уявлення про корисні та шкідливі для здоров’я продукти. Виховувати інтерес до правильного харчування, бажання їсти овочі, фрукти, каші, молочні продукти. Розвивати вміння уважно слухати художній твір, висловлювати свої думки, відповідати на запитання повними реченнями. Збагачувати словниковий запас словами, пов’язаними з темою харчування (корисні, шкідливі, вітаміни, енергія, здоров’я). Виховувати культуру мовленнєвого спілкування: слухати товариша, не перебивати, чемно висловлювати свою думку. Прищеплювати бажання дбати про своє здоров’я через правильне харчування.
Спостереження за грушею.
Мета цього спостереження — не лише ознайомити дітей з грушевим деревом як з об'єктом живої природи, але й розвинути їхні пізнавальні здібності та сенсорний досвід.
Розширити та поглибити знання дітей про грушу як плодову культуру. Показати, що дерево — це цілісний організм, що складається зі стовбура, гілок, листя та плодів. Вчити дітей розрізняти об'єкти на дотик (гладке-шорстке), на вигляд (колір, форма, розмір), на запах (аромат) та на смак (солодке-кисле). Сприяти розвитку спостережливості, уваги та дрібної моторики. Показати дітям, що природа — це наш дім, який потребує турботи. Навчити дбайливо ставитися до рослин, не ламати гілки та не рвати листя без потреби.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне .
Тема: Музикотерапія.
Відеоматеріал взято з відкритих джерел в інтернеті
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар