Вітаю. Бажаю Вам гарного сонячного дня та настрою.
Не забуваємо про ранкову руханку, набираємося сили та здоров'я.
Почнемо з фізичного розвитку.
Тема: Ходьба по похилій дошці та пролізання в обруч боком. Рухлива гра: «Сонечко й дощик»
Інвентар: дошка, куб (висота 20 см), стойка, обруч.
1.Вступна частина
Ходьба зі зміною темпу (35 с). Біг (30 с) у різні сторони по всій кімнаті (залу), ходьба.
Комплекс вправ «Зігріємось»
-Сплески в долоні перед грудьми («зігріймо руки»)
В п. -о.с, руки на поясі.
1—сплеснути в долоні перед грудьми (видих);
2 руки на пояс (вдих). Повторити 4р.;
-Нахили тулуба вперед («нарубаймо дров»).
В.п.— стійка ноги нарізно, руки над головою, пальці зчеплені.
1 — нахилити тулуб уперед, енергійно опустити руки вниз між колінами (видих); 2 — випрямитись у в.п. (вдих). Повторити 3 р.;
-Рухи руками перед грудьми («зігріймось»).
В.п.— о.с, руки в сторони.
1 —обхопити руками плечі (видих);
2 — руки в сторони (вдих). Повторити 4р.;
-Присідання. В.п.— о.с, руки на поясі.
1—2 — присісти навпочіпки; вдарити долонями по колінах;
4 — підвестись у в.п. Повторити 4 р..
2.Основна частина
Ходьба по дошці, покладеній похило на куб. Проходячи перший і другий раз, руки тримають у сторони, третій раз проходять звичайним кроком. Дійшовши до кінця дошки, сходять з неї. Звертати увагу на поставу дітей.
Пролізати в обруч лівим і правим боком .
Рухлива гра «Сонечко і дощик» Повторити 3-4р..
Мета:ходити та бігати врозтіч. Розвивати швидкість і спритність.
Матеріали: парасолька, стільчик.
Хід гри: Діти присідають навпочіпки .
Дорослий: “На небі сонечко, можна йти гуляти”. Діти ходять і бігають . Після слів “Дощик, швидше додому!” всі біжать на свої місця і ховаються в свої “будиночки” (присідають ).
Вказівки до гри: При повторенні гру можна ускладнювати: запропонувати пострибати, зібрати “гриби” та “ягоди”, імітувати рухи птахів.
3.Заключна частина
Ходьба з уповільненням темпу на носках, як лисичка (35 с)
Тепер відпочинемо,вийдемо на подвір'я та поспостерігаємо за хмарами.
Спостереження, експериментально – пошукова діяльність:
Мета: продовжувати формувати усвідомлення єдності землі і неба як основу цілісного сприйняття світу. Розвивати спостережливість, мислення, мовлення. Виховувати бажання пізнавати природу.
Зачитайте віршик:
Хмара дощиком скотилась,
Землю стала напувать,
І малятам захотілось
В полі квітів назбирать.
О. Роговенко
Подивіться на небо та запитайте в дітей: що ви бачите? Якого вони кольору? Швидко чи повільно вони рухаються? Із чим їх можна порівняти? На що вони схожі? Що несуть у собі хмари? Якщо на небі хмари, чи завжди бувають опади?
Немає коментарів:
Дописати коментар