Доброго ранку. Сподіваюсь у всіх все добре. Бажаю усім гарного настрою.
Починаємо навчальний процес. Не забуваємо про ранкову зарядку та набираємося сили та здоров'я.
Продовжуємо давати дітям знання про зиму.
Зимонька-зима.
Мета. Розширювати знання дітей про особливості погодних умов узимку; закріплювати вміння дітей слухати літературні твори, сприймати їх зміст на слух, прищеплювати любов до художнього слова; навчати дітей відповідати на запитання, підтримувати діалог; активізувати в мовленні прикметники і дієслова; розвивати мовленнєве дихання, відпрацювання плавного, сильного, протяжного видиху; розвивати мовлення та збагачувати словниковий запас дітей.
Матеріал. Скринька із сніжинками на ниточках для піддування; сніг; картинки із зображенням зимових пейзажів.
Запропонуйте дітям вправу для розвитку мовленнєвого дихання «Зимовий вітер»
Спокою вітер взимку не знає –
Віхоли кружить, шляхи замітає,
Інколи ввечері виє за тином
Може проситися в теплу хатину
(Голосно: глибокий вдих через ніс, - затримання дихання, тривалий видих – у-у-у)
Тільки під ранок вітер спочине –
Вляжеться тихо на сніжній перині.
(Тихо: глибокий вдих через ніс, - затримання дихання, тривалий видих – у-у-у).
Задайте дітям питання:
Яка зараз пора року на вулиці? (Зима)
А коли настає зима надворі все стає білим. Чому? (Тому що все вкрите снігом)
Погляньте на картинку. Що вкрив сніг? (Дорогу, дерева, дах, землю)
Де лежить сніг? (На деревах, на дорозі, на даху, на землі)
Дидактична гра «Добери слово»
Зима яка? (Холодна, морозяна, сніжна)
Сніг який? (білий, холодний, блискучий)
Небо взимку яке? (Сіре, похмуре, хмарне)
Сонце зимою яке? (Зовсім не гріє)
Намети які? ( Високі, білі, великі)
Вітер який? (холодний, сильний, крижаний)
Так чому надворі все стало білим? (тому що випав сніг)
Що нам відомо про сніг?
Розгляньте з дітьми сніг.
Дидактична гра «Розкажи про сніг»
Сніг білий чи синій?
Сніг важкий чи легенький?
Сніг гладенький чи пухнастий?
Сніг теплий чи холодний?
Сніг падає чи піднімається?
Сніг стрибає чи кружляє?
Сніг лежить чи іде?
Сніг стоїть чи лежить?
Отже сніг який? (білий, пухнастий, легенький, холодний)
Що робить сніг? (падає, кружляє, летить, лежить)
Як можна лагідно назвати сніг? (сніжок, сніжочок)
Пальчикова гра.
Раз, два, три, чотири – (діти згинають пальчики, починаючи з великого)
Діточки сніжок зліпили. (діти «ліплять» сніжок в долоньках)
Він кругленький і гладенький, (показують коло, гладять свої долоньки)
Але зовсім не смачненький (погрожують пальчиком)
Раз – підкинемо сніжок, (дивляться вгору)
Два – кидок іще разок, (підкидають уявний сніжок)
Три – спіймаємо сніжок (присідають)
І його зламаємо. (тупотять ніжками)
Розглядання чарівної скриньки.
Запропонуйте дітям поглянути, хто заховався в чарівній скриньці? (сніжинки)
(Паперові сніжинки прикріплені за ниточку всередині скриньки.)
Ми – сніжинки, ми – пушинки
Ми спускаємось з хмаринки
Ми білесенькі, малі,
Летимо аж до землі
Ми кружляємо у танці
Сніг іде сьогодні вранці
Бо прийшла до нас сама
Снігова пора – зима.
(Діти дмухають на сніжинки.)
Запитайте у дітей:
Що роблять сніжинки (летять, кружляють, танцюють)
Дидактична гра «Де заховалась сніжинка»
Вихователь пропонує дітям називати місце де ховається сніжинка.
Сніжинка ховається у різних місцях.
(Самостійні ігри дітей із сніжинками.)
Тепер пропоную зайнятися спортом.
Здоров’я та фізичний розвиток.
Тема: Лазіння по похилій драбині та прокочування м'яча по підлозі. Рухлива гра: «Зайчик біленький сидить». Вивчити комплекс загальнорозвиваючих вправ.
Мета: Закріплювати вміння лазити по похилій драбині та прокочувати м'яч по підлозі. Розвивати спритність під час гри. Виховувати бажання займатися спортом.
Інвентар: драбинка, куб (заввишки 20 см), великий м'яч .
1.Вступна частина
Ходьба зі зміною темпу за сигналом (35 с). Біг у середньому темпі (25 с), ходьба.
-Піднімання прапорців уперед, вгору.
В.п.-о.с.
1-2 -підняти руки з прапорцями вперед, угору, подивитись на них (вдих);
3-4 -опустити прапорці вниз і сховати їх за спину (видих). (4 р.);
-Нахили тулуба вперед.
В.п.-о.с.
1-2 - нахилити тулуб уперед - вниз, схрестити прапорці нижче колін (видих);
3-4 -випрямитись у в.п. (вдих),(3 р.);
-Повороти тулуба з підніманням прапорців у сторони.
В.п.- стійка ноги нарізно, руки з прапорцями опущені вниз.
1- повернути тулуб вправо, руки з прапорцями - в сторони (вдих);
2 - повернутися у в.п., руки опустити (видих);
3-4 - те саме вліво. (4р.);
-Присідання.
В.п.- о.с.
1-3 -присісти, постукати паличками прапорців двічі по підлозі біля носків ніг; 4 - менші. (4 р.);
2.Основна частина
Лазіння зігнувшись по драбині з упором на руки. Повторити 2—3 рази.
Прокачування м'яча одне одному по підлозі обома руками знизу. Повторити 4 р..
Рухлива гра «Зайчик біленький сидить»
Мета: учити малят стрибати на місці на обох ногах; закріпити знання дітей про зайчика; розвивати увагу й витримку; виховувати співчутливе ставлення до тварин.
Хід гри
Діти – «зайчики» сидять навпопічки в колі, посередині якого знаходиться дорослий.
Дорослий промовляє:
Ось біленькі зайчики сидять,
Вони вушками ворушать.
(Діти піднімають долоні до голови.)
Ось так, ось так
Вони вушками рухають.
(Діти рухають пальцями.)
Їм холодно сидіти,
Треба лапоньки погріти.
(Діти піднімаються і, стоячи, плещуть у долоні.)
Вже набридло їм стояти.
Треба трохи пострибати.
Стриб, стриб, стриб, стриб,
Треба трохи пострибати.
(Діти стрибають на місці на обох ногах.)
Зайчики, поспішайте.
Вовк за деревом – тікайте!
(Діти бігають навсібіч.)
Гру повторюють.
Повторити 3-4р..
3.Заключна частина
Ходьба у повільному темпі з рухами рук, як птахи крильцями (40 с)
Поради батькам
Як одягнути дитину взимку. Як вибрати зимовий одяг.
.jpeg)
.jpeg)
Немає коментарів:
Дописати коментар