Доброго ранку.. Як справи? Як настрій? Сподіваюсь в усіх все добре.
Почнемо день з ранкової гімнастики. Набираємося сили та здоров'я.
Пропоную сьогодні переглянути відео заняття з сенсорного розвитку та закріпити знання про геометричні фігури та кольори.
Пограємо в гру:"Що зайве?". Навчимо дітей знаходити зайвий предмет.
Дидактична гра: «Що зайве?»
Мета: учити малюків знаходити серед іграшок зайвий предмет; розвивати мислення, уважність;виховувати самостійність.
Матеріал: іграшки, палиця, каміння, ніж, коробка, кошик для іграшок.
Хід гри
На столі перед малюками лежать іграшки. Дорослий пропонує назвати зайві премети та пояснити чому.
Потім необхідно скласти іграшки до кошика, а речі, якими не можна гратися, — до коробки.
Настав час прогулянки. Проведемо спостереження за вітром. Але будьте обережні та не нехтуйте сигналами повітряної тривоги.
Спостереження, експериментально – пошукова діяльність:
Об'єкт : Спостереження за вітром
Мета - уточнити уявлення про вітер. Розвивати спостережливість. Виховувати бажання знати більше.
Бесіда
Зачитайте дітям вірш:
Вітерець-пустун кружляв -
Капелюха з мене зняв
І тепер гасає в лузі
У моєму капелюсі.
В. Кравчук
Запропонуйте дітям визначити, чи є надворі вітер. Як ви про це дізнались? Якщо хитаються тільки маленькі гілки, то як можна назвати такий вітер? Чи завжди від вітру є користь? Як можна визначити напрямок вітру?
На сьогодні це всі завдання. Дякую за співпрацю. Бережіть себе та дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар