Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Здоровим будь»
Програмові завдання:
— розучити комплекс загальнорозвивальних вправ;
— вчити дітей стрибати з обруча в обруч та бігати в різних напрямках;
— закріпити вміння дітей ходити приставним кроком по мотузці, покладеній по колу, та присідати;
— розвивати координацію рухів, рівновагу;
— зміцнювати вестибулярний апарат дитини засобом кружляння навколо себе.
Матеріали та обладнання: обруч , мотузка, покладена на підлогу.
Хід
I. Вступна частина. Ходьба та біг одне за одним. Ходьба за дорослим.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Бджілки».
«Бджілки махають крильцями» — змахи руками, як бджілка крильцями.
«Бджілки нюхають квіти» — нахили голови уперед — «понюхати квітку».
«Бджілки п’ють росу» — нахили тулуба вперед, руки на поясі.
«Бджілка шукає квітку» — повороти тулуба праворуч-ліворуч.
Стрибки на місці на двох ногах.
II. Основна частина.
— Стрибки з обруча в обруч.
— Ходьба по мотузці, що лежить по колу.
Рухлива гра «Жучки».
III. Заключна частина. Ходьба в повільному темпі одне за одним.
Ввечері пропоную прочитати дітям
вірша І. Франка «Надійшла весна прекрасна».
Надійшла весна прекрасна,
Многоцвітна, тепла, ясна.
Наче дівчинка в вінку.
Зацвіли луги, діброви,
Повно гомону, розмови
І пісень в чагарнику.
Запитання: Яка пора року настала? Яка весна? Що відбувається з природою?
Пограйте з дітьми у
мовленнєву гру «Скажи, яка»
Мета: учити дітей добирати прикметники до іменників; розвивати мовлення, мислення, увагу.
Матеріал: м’яч.
Хід гри. Дорослий кидає дітям м’яч.
— Весна яка? Сонечко яке? Трава яка?
Дитина ловить м’яч, добирає прикметник, потім кидає м’яч назад дорослому.
Немає коментарів:
Дописати коментар