Сторінки

пʼятниця, 26 травня 2023 р.

Весна квітує

 



Пропоную переглянути відео заняття з ліплення 
Тема: «Листочки на деревах»
Мета:
— викликати у дітей інтерес до образу, який вони будуть відтворювати, шляхом активізації спогадів про будову дерева;
— продовжувати вчити дітей відщипувати маленькі шматочки пластиліну — листочки, розплющувати їх двома пальцями і приліплювати на деревах;
— розвивати дрібну моторику пальців рук, пам’ять, позитивні емоційні прояви під час спільної діяльності;
— виховувати дбайливе ставлення до природи, наполегливість.
Матеріали та обладнання: зелений пластилін, дощечки для ліплення, серветки, гілочки дерева без листочків.

Власна розробка.

Здоров'я та фізичний розвиток 

Тема: «Здоровим будь»

Програмові завдання:

— розучити комплекс загальнорозвивальних вправ;

— вчити дітей стрибати з обруча в обруч та бігати в різних напрямках;

— закріпити вміння дітей ходити приставним кроком по мотузці, покладеній по колу, та присідати;

— розвивати координацію рухів, рівновагу;

— зміцнювати вестибулярний апарат дитини засобом кружляння навколо себе.

Матеріали та обладнання: обруч , мотузка, покладена на підлогу.

Хід 

I. Вступна частина. Ходьба та біг одне за одним. Ходьба за дорослим.

Комплекс загальнорозвивальних вправ «Бджілки».

«Бджілки махають крильцями» — змахи руками, як бджілка крильцями.

«Бджілки нюхають квіти» — нахили голови уперед — «понюхати квітку».

«Бджілки п’ють росу» — нахили тулуба вперед, руки на поясі.

«Бджілка шукає квітку» — повороти тулуба праворуч-ліворуч.

Стрибки на місці на двох ногах.

II. Основна частина.

— Стрибки з обруча в обруч.

— Ходьба по мотузці, що лежить по колу.

Власна розробка.


Рухлива гра «Жучки».

Інформація з мережі інтернет у вільному доступі


III. Заключна частина. Ходьба в повільному темпі одне за одним.


Ввечері пропоную прочитати дітям 

вірша І. Франка «Надійшла весна прекрасна».

Надійшла весна прекрасна,

Многоцвітна, тепла, ясна.

Наче дівчинка в вінку.

Зацвіли луги, діброви,

Повно гомону, розмови

І пісень в чагарнику.

Запитання: Яка пора року настала? Яка весна? Що відбувається з природою?

Пограйте з дітьми у 

мовленнєву гру «Скажи, яка»

Мета: учити дітей добирати прикметники до іменників; розвивати мовлення, мислення, увагу.

Матеріал: м’яч.

Хід гри. Дорослий кидає дітям м’яч.

— Весна яка? Сонечко яке? Трава яка?

Дитина ловить м’яч, добирає прикметник, потім кидає м’яч назад дорослому.


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Буду дуже чекати на роботи дітей. Гарних Вам вихідних 🌹

Немає коментарів:

Дописати коментар