Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Тема Особиста гігієна»Мета:
— продовжувати формувати у дітей культурно-гігієнічні навички;
— допомогти їм зрозуміти, як потрібно правильно чистити зуби;
— продовжувати вчити дітей давати відповіді на запитання;
— вправляти у побудові поширених речень;
— збагачувати словник малят прикметниками та дієсловами;
— виховувати охайність, акуратність, навички користування предметами
гігієни.
Здоров'я та фізичний розвиток.
Тема: Ходьба по мотузці, покладеній на підлогу прямо, звичайним кроком, приставним, тримаючи руки на поясі.
Зістрибування з гімнастичної лави.
Мета:
— закріпити вміння ходити по мотузці, покладеній на підлогу, та стрибати в глибину;
— розвивати окомір під час гри «Прокоти м’яч у ворота», спритність, увагу, швидкість, уміння зберігати рівновагу;
— викликати бажання бути сміливим, сильним, займатися спортом.
Рухлива гра "Прокоти м'яч у ворота"
Мета: навчати дітей прокочувати м'яч у потрібному напрямку. Розвивати комір, спритність. Виховувати бажання займатися спортом.
інформація з мережі інтернет у вільному доступі
Глибоке та повільне дихання.
Вдихаємо носом, видихаємо ротом. Робимо коротку паузу між вдихом та видихом. Видих має бути довшим за вдих. Уявляємо, що надуваємо повітряну кульку, і видихаємо довго та повільно ротом. Одного вдиху та видиху недостатньо, вправу потрібно робити мінімум 3 хвилини.
Пропоную пограти в дидактичну гру: "Хто зайвий?"
Ввечері пропоную пограти в гру-пантоміму «Що ми робимо руками?»
Дорослий пропонує дітям уважно послухати вислови. Якщо описану в ньому дію можна виконати руками, діти повинні плескати в долоні.
Наприклад: ліпити вареники, співати пісеньку, розчісувати волосся, спати, малювати візерунок, грати у футбол та ін.
Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного дня. Дякую за співпрацю.







Немає коментарів:
Дописати коментар