Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування.
Тема: «Маленькі помічники»
Мета: вдосконалювати вміння складати невеликі розповіді з власного досвіду (за допомогою запитань вихователя), правильно будувати речення, вживати іменники з прийменниками; збагачувати словник дітей словами одяг, взуття, іграшки, посуд, скло. стимулювати дітей супроводжувати свої дії відповідними словесними поясненнями; розвивати зв’язне мовлення, увагу; виховувати працьовитість, охайність.
Здоров'я та фізичний розвиток.
Тема: Стрибки в довжину з місця через «струмочок» завширшки 30 см. Ходьба по мотузці, покладеній на підлогу.
Мета: повторити комплекс загальнорозвивальних вправ; закріпити вміння поєднувати відштовхування обома ногами з одночасним змахом рук під час стрибка та навички ходьби по мотузці, покладеній на підлогу; розвивати спостережливість, пам’ять, витримку, вміння орієнтуватись у просторі під час гри «Кізонька». Виховувати бажання займатися спортом.
Рухлива гра «Кізонька».
Мета: вправляти дітей у ходьбі по колу; учити зменшувати та збільшувати коло; розвивати увагу, пам’ять, мовлення, колективні рухи, уміння слухати та розуміти правила гри.
Дитині пропонують потрусити розслабленими кистями рук, начебто струшуючи краплі води. Нахилити голову вперед, назад, праворуч, ліворуч, а потім виконати декілька кругових обертів головою спочатку в один бік, потім – в інший. Повільно похитати розслабленими руками.
Пропоную пограти в дидактичну гру «Що буває навесні?»
Мета: закріпити знання дітей про пори року; розвивати мислення, пам’ять, увагу. Виховувати любов до природи.
Ввечері пропоную виконати такі завдання
1. Назви предмети побуту. Розкажи для чого вони потрібні.

.png)
Немає коментарів:
Дописати коментар