Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «На допомогу весні»
Мета: вдосконалювати уміння добирати епітети, правильно вживати іменники — назви квітів у формі родового відмінка; формувати вміння складати маленькі описові розповіді, читати невеликі вірші, слухати звуки навколишнього середовища (спів пташок) та імітувати їх; збагачувати словник дітей назвами квітів: пролісок, дзвіночок, кульбаба,
підсніжник; активізувати вживання прикметників: тепле, лагідне, яскраве, весняне,
блискуче, ніжне, ласкаве, м’яка, зелена, маленька. продовжувати вчити помічати явища, які відбуваються в природі навесні,
і називати їх; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, уяву; виховувати любов до природи, бажання робити добро.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
Тема: "Весняна галявина"
інформація з мережі інтернет у вільному доступі
Пропоную на прогулянці поспостерігати за пташками.
Будьте обережні, не нехтуйте сигналами повітряної тривоги.
Ввечері пропоную прочитати дітям вірш О. Журливої «Голуби»
Дмитрик любить голубів:
Сам хатинку їм зробив,
Змайстрував тоді драбинку
Й приладнав їм під хатинку.
Поодинці по драбинці
Ходять раді голуби
І до хлопчика воркують:
— Дуже вдячні ми тобі.
Запитання: Як допоміг Дмитрик голубам? Чи вдячн
Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного дня. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар