Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування.
Тема: «Буду я природі другом" (правила збереження довкілля та сортування сміття)
Мета: Формувати у дітей уявлення про дбайливе ставлення до природи. Ознайомити з поняттями: «довкілля», «сміття», «переробка», «сортування». Збагачувати словниковий запас екологічною лексикою. Розвивати мовлення через діалог, опис, пояснення. Виховувати відповідальність за збереження довкілля.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
Тема: "Веселі зайченята"
Відеоматеріал взято з відкритих джерел в інтернеті.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація.
Мета: Сприяти емоційному благополуччю дітей. Допомагати дітям розпізнавати та висловлювати свої почуття. Формувати вміння заспокоюватися, регулювати емоції. Створювати атмосферу безпеки, довіри та прийняття.
Емоційні ігри та вправи
«Світлофор настрою» — діти обирають колір (зелений — гарний настрій, жовтий — нейтральний, червоний — сумно або злість) і пояснюють свій вибір.
«Подаруй усмішку» — діти передають м’яку іграшку по колу, кажучи щось приємне або бажаючи добра одне одному.
Роль дорослого:
Бути уважним до емоцій дитини.
Не засуджувати, а підтримувати словами: «Я тебе розумію», «Ти маєш право так відчувати».
Вчасно помічати зміни в поведінці та надавати індивідуальну підтримку.
Спостереження за кішкою.
Мета: Розвивати в дітей уміння спостерігати за тваринами, визначати їх поведінку, помічати реакцію на зовнішні чинники, формувати обачність у спілкуванні з домашніми тваринами.
Поради батькам:"Екологічна безпека"
1. Одяг за погодою
Весна мінлива — зранку прохолодно, вдень тепло. Одягайте дитину багатошарово (наприклад: футболка + кофта + куртка), щоб легко зняти зайве.
Слідкуйте, щоб ноги завжди були в сухому й зручному взутті — переохолодження може спричинити застуду.
2. Уникайте забруднених місць
Не дозволяйте дітям гратися поблизу смітників, каналізаційних люків, стихійних звалищ чи зіпсованих будівель.
Не гуляйте біля доріг із сильним автомобільним рухом — повітря там забруднене.
3. Обережність із рослинами
Весною з’являються перші рослини — не всі вони безпечні. Розкажіть дитині, що не можна рвати незнайомі квіти або куштувати ягоди чи листочки.
Зверніть увагу, чи у дитини немає алергії на пилок — весною вона може загостритись.
4. Сонце — друг, але обережно
Весняне сонце може вже бути досить активним. На прогулянки вдень — кепка або панамка.
Не дозволяйте дитині довго перебувати під прямим сонцем — особливо в обідній час.
5. Безпечні прогулянки
Навчіть дитину не чіпати безпритульних тварин, пташиних гнізд чи мурашників.
Обговоріть правила безпеки в природі: не бігати по слизьких доріжках, не стрибати по калюжах у невідповідному взутті.
6. Вода — не для гри
Весною багато води: калюжі, струмки, тала вода. Важливо пояснити, що вода може бути холодна й брудна — це небезпечно для здоров’я.
7. Дбайте про чисте довкілля разом
Показуйте приклад — не смітіть, сортуйте сміття, використовуйте багаторазові торбинки.
Разом із дитиною можна прибрати у дворі, посадити квітку або дерево — це виховує відповідальність і любов до рідної природи.
Пам’ятайте: Формування екологічної свідомості — це спільне завдання садочка та родини. Починається воно з простих щоденних дій!
Це всі завдання на сьогодні.
На завтра для заняття з малювання підготуйте, будь ласка, різнокольорові олівці та аркуш білого паперу.
Немає коментарів:
Дописати коментар