Сторінки

четвер, 29 травня 2025 р.

Дитина і природа. Екологічна безпека.

 


Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.

Хвилина мовчання 


Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування.
Тема: «Буду я природі другом" (правила збереження довкілля та сортування сміття)
Мета: Формувати у дітей уявлення про дбайливе ставлення до природи. Ознайомити з поняттями: «довкілля», «сміття», «переробка», «сортування». Збагачувати словниковий запас екологічною лексикою. Розвивати мовлення через діалог, опис, пояснення. Виховувати відповідальність за збереження довкілля.


Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
Тема: "Веселі зайченята"

Відеоматеріал  взято з відкритих джерел в інтернеті.

Психологічна підтримка та емоційна стабілізація.
Мета: Сприяти емоційному благополуччю дітей. Допомагати дітям розпізнавати та висловлювати свої почуття. Формувати вміння заспокоюватися, регулювати емоції. Створювати атмосферу безпеки, довіри та прийняття.

Емоційні ігри та вправи

  • «Світлофор настрою» — діти обирають колір (зелений — гарний настрій, жовтий — нейтральний, червоний — сумно або злість) і пояснюють свій вибір.

  • «Подаруй усмішку» — діти передають м’яку іграшку по колу, кажучи щось приємне або бажаючи добра одне одному.

Роль дорослого:

  • Бути уважним до емоцій дитини.

  • Не засуджувати, а підтримувати словами: «Я тебе розумію», «Ти маєш право так відчувати».

  • Вчасно помічати зміни в поведінці та надавати індивідуальну підтримку.


Спостереження за кішкою.
Мета: Розвивати в дітей уміння спостерігати за тваринами, визначати їх поведінку, помічати реакцію на зовнішні чинники, формувати обачність у спілкуванні з домашніми тваринами.

Поради батькам:"Екологічна безпека"

1. Одяг за погодою

  • Весна мінлива — зранку прохолодно, вдень тепло. Одягайте дитину багатошарово (наприклад: футболка + кофта + куртка), щоб легко зняти зайве.

  • Слідкуйте, щоб ноги завжди були в сухому й зручному взутті — переохолодження може спричинити застуду.

2. Уникайте забруднених місць

  • Не дозволяйте дітям гратися поблизу смітників, каналізаційних люків, стихійних звалищ чи зіпсованих будівель.

  • Не гуляйте біля доріг із сильним автомобільним рухом — повітря там забруднене.

3. Обережність із рослинами

  • Весною з’являються перші рослини — не всі вони безпечні. Розкажіть дитині, що не можна рвати незнайомі квіти або куштувати ягоди чи листочки.

  • Зверніть увагу, чи у дитини немає алергії на пилок — весною вона може загостритись.

4. Сонце — друг, але обережно

  • Весняне сонце може вже бути досить активним. На прогулянки вдень — кепка або панамка.

  • Не дозволяйте дитині довго перебувати під прямим сонцем — особливо в обідній час.

5. Безпечні прогулянки

  • Навчіть дитину не чіпати безпритульних тварин, пташиних гнізд чи мурашників.

  • Обговоріть правила безпеки в природі: не бігати по слизьких доріжках, не стрибати по калюжах у невідповідному взутті.

6. Вода — не для гри

  • Весною багато води: калюжі, струмки, тала вода. Важливо пояснити, що вода може бути холодна й брудна — це небезпечно для здоров’я.

7. Дбайте про чисте довкілля разом

  • Показуйте приклад — не смітіть, сортуйте сміття, використовуйте багаторазові торбинки.

  • Разом із дитиною можна прибрати у дворі, посадити квітку або дерево — це виховує відповідальність і любов до рідної природи. 

Пам’ятайте: Формування екологічної свідомості — це спільне завдання садочка та родини. Починається воно з простих щоденних дій!


Це всі завдання на сьогодні

На завтра для заняття з малювання підготуйте, будь ласка, різнокольорові олівці та аркуш білого паперу.


Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.


Немає коментарів:

Дописати коментар