Доброго ранку.
Бажаю гарного спокійного дня.
Продовжуємо навчальний процес.
Не забуваємо про ранкову гімнастику зранку, щоб набратися сили та здоров'я.
Почнемо з заняття здоров'я та фізичний розвиток.
Тема: Кидання м’яча обома руками знизу і біг за ним. Ходьба змійкою між кубиками. Рухлива гра «Літаки».
Мета: Розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ. Закріплювати вміння кидати м'яч обома руками знизу і бігти за ним та вміння ходити змійкою між кубиками. Розвивати у дітей орієнтування в просторі під час гри «Літаки». Виховувати бажання займатися спортом.
Інвентар: кубики (8-10 шт.), великі м'ячі, прапорець відповідного кольору.
1.Вступна частина
Ходьба звичайна, що чергується з ходьбою на носках,
як лисичка (40 с). Біг у середньому темпі (25 с) ходьба.
-Піднімання рук уперед, угору В.п.2 - о.с.3. 1-2 - підняти руки вперед, угору, показати, (вдих); 3-4-опустити руки через сторони вниз, (повторити 3 р.);
-Рухи прямими руками вгору та вниз В.п.-о.с, руки в сторони. 1-4 - рухи руками вгору та вниз. (повторити 4 р.);
-Присідання . В.п.-о.с. 1-2 -присісти, руки вперед, 3-4 -підвестись у в.п. (вдих).
-Вправа на вентиляцію легенів. В.п.-о.с. 1-2 -підняти руки через сторони вгору (вдих); 3-4 -опустити повільно руки вниз. Повтори 3 р. у повільному темпі.
(повторити 3 р.);
В.п. -вихідне положення. О.с. - основна стійка для даної групи (ноги на ширині ступні,руки опущені вниз).
2.Основна частина
Рухлива гра «Літаки». Повторити 3 рази
Мета: Розвивати у дітей орієнтування в просторі.
Хід гри:
Грають зображують льотчиків на літаках. Вони готуються до польоту. За сигналом «До польоту готуйся!» діти кружляють зігнутими в ліктях руками -
заводять мотор. «Летіть!» - каже дорослий. Діти піднімають руки в сторони і летять у різних напрямках. За сигналом «На посадку!» - літаки приземляються на місця і опускаються на одне коліно. Ведучий відзначає, чи впоралася дитина.
Правила: Гравці повинні вилітати після сигналу «Летіть!». За сигналом «На посадку!» - гравці повинні повернутися на ті місця, де викладено їхні знак (поставлено прапорець).
3.Заключна частина
Ходьба у повільному темпі по «звивистій доріжці» (35 с)
Трішки відпочинемо та поспостерігаємо за зимовою природою.
Спостереження, експериментально – пошукова діяльність:
Мета: Формувати уміння дітей самостійно виділяти і називати зимові явища в неживій природі. Учити помічати явища природи, називати їх (холодно, похмуро, йде сніг і так далі) Виховувати увагу, розвивати активний словник, сприйняття прекрасного в зимових явищах, в природі.
Хід спостереження
— Так до нас завітала справжня зима і намела багато снігу.
— А для чого ж нам той сніжок? (Щоб гратися в сніжки, кататися на санках. лижах, ліпити сніговита, напоїти землю і все живе).
— Звідки ж прилетіли сніжинки? (З неба)
— З якого неба? Веселого чи сердитого, похмурого? (Сердитого, похмурого, де пливуть хмаринки).
— А чи сідала вам сніжинка на носик, щічки чи руки? І що ж замість неї залишилось?
— То ж з чого зроблена сніжинка? (з води)
Тепер пропоную пограти у веселу дидактичну гру:"зима добре - зима погано"
От і всі завдання на сьогодні. Бажаю усім всього найкращого.
Немає коментарів:
Дописати коментар