вівторок, 13 грудня 2022 р.

Професії

Вітаю. Бажаю Вам гарного сонячного дня та настрою.

Не забуваємо про ранкову руханку, набираємося сили та здоров'я.

Почнемо з фізичного розвитку.

Тема: Ходьба по похилій дошці та пролізання в обруч боком. Рухлива гра: «Сонечко й дощик»

Інвентар:  дошка, куб (висота 20 см), стойка, обруч.

1.Вступна частина 

 Ходьба  зі зміною темпу (35 с). Біг (30 с) у різні сторони по всій кімнаті (залу), ходьба.

Комплекс вправ «Зігріємось» 

-Сплески в долоні перед грудьми («зігріймо руки») 

В п. -о.с, руки на поясі. 

1—сплеснути в долоні перед грудьми (видих); 

2   руки на пояс (вдих). Повторити 4р.;

-Нахили тулуба вперед («нарубаймо дров»).

 В.п.— стійка ноги нарізно, руки над головою, пальці зчеплені. 

1 — нахилити тулуб уперед, енергійно опустити руки вниз між  колінами (видих); 2 — випрямитись у в.п. (вдих). Повторити 3 р.;

-Рухи руками перед грудьми («зігріймось»).

 В.п.— о.с,  руки в сторони.

 1 —обхопити руками плечі (видих); 

2 —  руки в сторони (вдих). Повторити 4р.;

-Присідання. В.п.— о.с, руки на поясі. 

1—2 — присісти  навпочіпки; вдарити долонями по колінах; 

4 — підвестись  у в.п. Повторити 4 р..

2.Основна частина

Ходьба по  дошці, покладеній похило на  куб. Проходячи перший  і другий раз, руки тримають  у сторони, третій раз проходять звичайним кроком. Дійшовши до кінця дошки, сходять з неї. Звертати увагу на поставу дітей.

Пролізати в  обруч лівим і правим боком . 



Рухлива гра  «Сонечко і дощик» Повторити 3-4р..

Мета:ходити та бігати врозтіч. Розвивати швидкість і спритність.

Матеріали: парасолька, стільчик.

Хід гри: Діти присідають навпочіпки .

 Дорослий: “На небі сонечко, можна йти гуляти”. Діти ходять і бігають . Після слів “Дощик, швидше додому!” всі біжать на свої місця і ховаються в свої “будиночки” (присідають ).

Вказівки до гри:  При повторенні гру можна ускладнювати: запропонувати пострибати, зібрати “гриби” та “ягоди”, імітувати рухи птахів.

3.Заключна частина

 Ходьба з уповільненням темпу на носках, як лисичка (35 с)

Тепер відпочинемо,вийдемо на подвір'я та поспостерігаємо за хмарами.

Спостереження, експериментально – пошукова  діяльність:

Мета: продовжувати формувати усвідомлення єдності землі і неба як основу цілісного сприйняття світу. Розвивати спостережливість, мислення, мовлення. Виховувати бажання пізнавати природу.

Зачитайте віршик:

Хмара дощиком скотилась,

Землю стала напувать,

І малятам захотілось

В полі квітів назбирать.

О. Роговенко

Подивіться на небо та запитайте в дітей: що ви бачите? Якого вони кольору? Швидко чи повільно вони рухаються? Із чим їх можна порівняти? На що вони схожі? Що несуть у собі хмари? Якщо на небі хмари, чи завжди бувають опади?


Немає коментарів:

Дописати коментар

День домашніх тварин.

  Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. Хвилина мовчання  Ознайомлення із природ...