Доброго ранку. Сподіваюсь в усіх все добре, всі знаходяться у безпеці.
Вітаю усіх з наступаючим Новим роком. Бажаю здійснення бажань. здоров'я
З Новим роком, з щастям новим!
Хай веселим, та чудовим
Буде рік, що наступає,
Негаразди всі минають,
Радість буде в домі й свято,
Та й гостинчиків багато,
Смачних смаколиків в подолі,
Подаруночків від долі,
Незабутніх вражень більше,
Світлих радостей частіше!
Пропоную переглянути відео Новорічного свята
Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
За планом музичного керівника.
Сьогодні вийдемо на подвір'я та поспостерігаємо за птахами.
Мета: Продовжити знайомити дітей з птахами, що прилітають на подвір'я (горобці, сороки), закріпити назву знайомих птахів. Розвивати пам’ять, увагу, мислення. Виховувати бажання спостерігати за птахами.
Хід спостереження:
Прочитайте дітям потішку: “Сорока, сорока, де була? Далеко ”
Сорока, сорока, де була? Далеко,
Піч топила, кашу варила:
Цьому дала і цьому дала,
А цьому не дала.
- ти дрова не рубав, ти воду не носив...
Розгляд сороки (зовнішній вигляд, як пересувається, чим харчується, як співає).
Чому сороку називають білобокою?”
Пригадайте назви інших пташок, що прилетіли – горобець:
Як дізналися? (Маленький, спритний, коричневого кольору, клює хлібні крихти і зерна).
Дидактична гра “Хто як кричить?”. Розвивати слухове сприйняття дітей, увагу, пам'ять, звуконаслідування. Розширити світогляд про звуки птахів; навчати впізнавати птахів по голосу. Виховувати любов до природи та навколишнього середовища.
Хід гри:
Діти слухають спів птахів, повторюють, запам'ятовують. Потім, впізнаючи та називаючи пташку відтворюють її спів, співвідносячи зовнішній вигляд пташки з її співом та навпаки: слухаючи спів, називають пташку, яка його відтворює.
Художнє слово
Прочитайте дітям віршик:
Горобчики
В зимові дні на стовпчиках,
на вітах, на дахах
Сидять малі горобчики
у сірих піджаках.
Сидіти б їм під стріхами,
чекати б їм тепла,
Та жаль, що всюди віхола
поживу замела. Г. Бойко
От і всі завдання на сьогодні. Бажаю Вам гарного настрою.
Немає коментарів:
Дописати коментар