понеділок, 9 січня 2023 р.

Страви. Посуд



 Доброго ранку. Маю надію, що в усіх все добре, всі знаходяться у безпеці. 

Продовжуємо навчальний процес та не забуваємо за ранкову зарядку:"Прапорці"

Поговоримо сьогодні про посуд.

Програмовий зміст: ознайомити дітей із назвами предметів посуду (кухарський, чайний, столовий); уточнити й закріпити назву чайного посуду (чашка, блюдце, чайна ложка); вчити дітей класифікувати предмети; виховувати уважність, спостережливість.

Дорослий. Добрий день, Васильку. Васильку, чому ти такий засмучений? Звертається до ляльки, або іншої уюбленої іграшки)

Василько. Я хотів приготувати їжу для мами, але не знаю, в чому.

Дорослий. Допоможемо Василькові обрати, у чому він зможе приготувати їжу.

Виставляються малюнки посуду.

m64

Так, спочатку назвімо все і розкладімо по поличках. Відгадайте, що це?

— Біля тулуба вуха, а голови немає. (Каструля.)

— Схожа на сонечко, але збоку ручка. (Сковорода.)

— Молодці, а це?

Не слон, а має носик, не паровоз, а дим пускає. (Чайник.)

— Діти, назвіть предмети, які виставлені.

Діти. Каструля, сковорода, чайник.



Дорослий. Васильку, ти тепер зрозумів, у чому тобі можна приготувати їжу?

Все це можна назвати одним словом «посуд».

Васильку, що ти хотів собі приготувати? Яєчню? Тоді навіщо ти береш каструлю? Діти, що йому потрібно взяти? (Сковороду.)

— А в каструлі що варять? (Суп, борщ.)

— А чай кип’ятять? (У чайнику.)

— А ще цей посуд називають кухарським.

А ще, діти, посуд може бути столовий. Це хлібниця, тарілки для супу і для каші, виделки, ложки.

Дітки, а ви не знаєте, як називається посуд, із якого ми п’ємо чай? (Чайний посуд.)



— Діти, подивіться на увесь цей посуд і скажіть, який він? (Чистий, новий, гарний.)

— Якщо варити і смажити в такому посуді, то їжа буде смачна. Про таку їжу у нас в Україні кажуть: «Так смачно, що за вуха не відтягти».Ой, як багато попрацювали. Настав уже час відпочити.Фізкультхвилинка

Сорока-білобока (Діти сідають навпочіпки.)
На припічку сиділа,
Діткам кашу варила, (Роблять руками колові рухи.)
Ополоником мішала,
А хвостиком накривала — (Ставлять руки в боки.)
Малих діток годувала. (Проводять рукою біля рота, удаючи, що годують ложкою.)

Дорослий. Діти, запропонуємо Василькові інший посуд, щоб він не чіпав маминого.

На стіл виставляється іграшковий набір посуду.

— Як називається цей посуд? (Іграшковий.)

— Давайте допоможемо Василькові накрити стіл до чаю і пригостити маму.

Дидактична гра «Накриємо стіл до чаю»
Діти називають і ставлять на стіл чашки, блюдця, ложки, кладуть серветки.

Підсумок

Вихователь. Щиро дякую вам, малята, за допомогу Василькові.

Тепер відпочинемо. Пропоную психологічну хвилинку.

Гра «Зайчики»

Інсценізація вірша М. Познавської "Зайчики ".

В  лісі сніг. У лісі звірі.

Ось зайчатка скачуть сірі.

Сірі їстонькі хотять,

Сірі з голоду тремтять.

Бідні зайчики голодні.

Ще й не снідали сьогодні.

Виразні рухи: діти стрибають, ніби гріються, руками б’ють себе в боки, обіймають за плечі, притискають до живота.

Міміка : лоб зморщений, брови зведені, губи з легка надуті, кутки губ опущені.

Настав час прогулянки. Пропоную поспостерігати за рослинами взимку.

Програмовий зміст: формувати знання про життя рослин взимку. Виховувати дбайливе ставлення до природи.

ХІД СПОСТЕРЕЖЕННЯ

Розгляньте з дітьми дерева, звернути увагу на те, що на деяких з них залишилося трохи листя або плодів.

Розкажіть про те, що дерева взимку перебувають у стані спокою - відпочивають т. к. дуже холодно.

Поясніть дітям, що в морозні дні гілки дерев і чагарників дуже крихкі, легко можуть зламатися. Тому їх треба оберігати, не гнути, не стукати по стовбуру, не ламати.

ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ.

Розгляньте гілки дерев, знайдіть на них нирки. Розгляньте нирки через збільшувальне скло, порівняйте їх за розміром.

Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного настрою та здоров'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар

День домашніх тварин.

  Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. Хвилина мовчання  Ознайомлення із природ...