23 березня - Всесвітній день метеорології.
Тема свята: “Погода, клімат і вода в інформаційну еру”. Статистика, накопичена за останнє десятиліття, показує, що понад 80 % всіх стихійних лих мають метеорологічне або гідрологічне походження.
Пропоную переглянути відео за темою.
Власна розробка
Пропоную переглянути відео заняття з сенсорного розвитку.
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з основ-
ними кольорами: синім та зеленим; вправляти дітей в умінні групувати предмети за кольором і величиною, закріплювати назви кольорів; розвивати мислення; виховувати бажання допомагати.
Власна розробка
Пропоную пограти в гру - спостереження “Слухаємо погоду”, “Бачимо погоду”: діти прислухаються до звуків надворі, дивляться у віконечко, розповідають, яка погода надворі, потім на прогулянці перевіряють, хто визначив погоду найбільш точно.
Ввечері пропоную намалювати погоду "Малюємо погоду”: діти малюють погоду, потім обмінюються малюнками і розповідають, яку погоду намалювали їхні батьки, братики, сестрички, друзі.
На сьогодні це все. Дякую за співпрацю. Чекаю на результати роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар