26 квітня Міжнародний день пам’яті про Чорнобильську катастрофу та Міжнародний день пам’яті жертв радіаційних аварій та катастроф.
Перегляньте, будь ласка, відео за темою.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання.
Тема: "Вогник"
Мета: Вправляти дітей у вмінні малювати хвилясті лінії; за допомогою контрастних кольорів «засвічувати» вогник свічки; розвивати сюжетний задум, окомір, дрібні м’язи кисті руки; закріплювати основні кольори — жовтий, червоний; виховувати бажання малювати, охайність.
Матеріал: аркуш паперу із зображенням макету свічки без вогника ; гуаш жовта та червона, пензлі, серветки, склянка з водою.
Мета: Вчити дітей розрізнювати і називати іграшки, а також виділяти їх розмір; розвивати слухове сприйняття, вдосконалити розуміння мови.
Обладнання: Великі і маленькі собачки, машинки, коробочки, м'ячі, чашки, кубики, лялька.
Хід: Дорослий показує дитині іграшки і предмети і пропонує назвати їх, відмічаючи їх розмір. Потім дає малюку наступні завдання:
- Велику собаку напої чаєм з великої чашки, а маленьку - з маленької;
- Покатай ляльку у великій машині;
- Постав маленьку собаку біля ляльки;
- Побудуй для великої собачки будиночок з великих кубиків, а для маленької - з маленьких;
- Візьми маленьку собачку і посади її на килим;
- Візьми велику собаку і посади її у велику коробку;
- Збери маленькі кубики в маленьку коробку, а великі - у велику і т. п.
Якщо дитина помиляється, собачка або інша іграшка показують своє незадоволення (гарчить або відвертається).
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бережіть себе та дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар