Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
За планом музичного керівника.
Перегляньте, будь ласка, відео заняття з малювання: "Рушничок"
Мета: закріплювати вміння дітей проводити прямі та хвилясті лінії згори вниз, притискати пензлик повним ворсом, вчити розміщувати малюнок на смужці паперу , правильно тримати пензлик . Ознайомити з українськими звичаями , українськими традиційними речами вжитку ; виховувати цікавість до народних рушників, любов до рідного краю та оберегів України .
Матеріал: аркуш паперу у формі рушника, фарби синього, червоного, зеленого, жовтого кольорів, пензлик, вода, вологі серветки.
Ввечері пропоную прочитати дітям вірш
М. Познанської «Здрастуй, сонечко!».
Я всміхаюсь сонечку: «Здрастуй, золоте!»
Я всміхаюсь квіточці: «Хай вона росте!»
Я всміхаюсь дощику: «Лийся, мов з відра!»
Друзям посміхаюся — зичу їм добра!
Запитання до дітей: Кому всміхається дівчинка? З ким вона віталась? Чи всміхаєтеся ви сонечку та своїм друзям?
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Дуже чекатиму на роботи дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар