Ознайомлення із соціумом:"Що нам осінь принесла?"
Мета: Сприяти вмінню дітей класифікувати предмети за спільними ознаками, формувати узагальнюючі поняття; розвивати зорову пам’ять, довільне запам'ятовування та відтворення, увагу, творчу уяву; виховувати спостережливість, повагу та доброзичливість.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
(За планом музичного керівника).
Пропоную вийти на прогулянку та поспостерігати за сонцем.
Будьте обережні, не нехтуйте сигналами повітряної тривоги. Бережіть себе та дітей.
Мета: з’ясувати знання дітей про властивості сонця, вплив сонця на життя людей та потребу в ньому всього живого; розширювати словниковий запас, вводити в мовлення прикметники.
Ввечері пропоную разом з дітьми пограти в гру «Сонечко й дощик»
Мета: удосконалювати навички бігу; формувати вміння правильно дихати під час бігу; виховувати організованість.
Хід гри
На слово: «Сонечко» — діти бігають. На слово: «Дощик» — ховаються під парасольку.
Закріпити з дітьми закличку.
Вийди, вийде, сонечко
На бабине полечко,
На дідове зіллячко,
На наше подвір’ячко,
Там тебе ждуть дітки,
Дітки-малолітки.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар