Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Пропоную переглянути повчальне відео:"День дарування книги"
Логіко-математичний розвиток.
Тема:"Число і цифра 2. Кількісна лічба"
Мета:
— ознайомити дітей із цифрою 2, її графічним зображенням;
— продовжувати вправляти дітей у кількісній лічбі в межах 2;
— формувати вміння співвідносити число і цифру та позначати цифрою кількість предметів; виховувати організованість.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
Тема:"Весняний кап-кап-кап"
Спостереження за ґрунтом у горщиках з кімнатними рослинами.
Мета: продовжувати знайомити дітей із властивостями ґрунту; учити розуміти найпростіший взаємозв’язок між живою та неживою природою; розвивати спостережливість.
Ввечері пропоную пограти дидактичну гру «Так чи ні?»
Мета: розвивати здатність свідомо сприймати явища природи та орієнтуватися в них; виховувати увагу, пам’ять, логічне мислення.
Дорослий пропонує уважно послухати розповіді та погодитись або заперечити почуте, промовивши відповідно «так» або «ні».
Наприклад:
Зима найтепліша пора року.
Бурульки — це гарні квіти.
Діти дуже полюбляють зимові розваги...
Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного дня. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар