пʼятниця, 1 березня 2024 р.

Весна-красуня завітала.

 


Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.


Ознайомлення із природним довкіллям.

Тема: «Весняне пробудження природи»

Мета: вчити дітей спостерігати за змінами, що сталися у навколишньому довкіллі з приходом весни; бачити красу весняної природи; вдосконалювати знання дітей про живу та неживу природу; закріпити правила поведінки в природі, вміння використовувати художнє слово; виховувати любов до природи та бережливе ставлення до неї.


Художньо-продуктивна діяльність. Малювання.

Тема: «Сонечко посміхається»

Мета: продовжувати знайомити дітей зі способом нанесення малюнка за допомогою пальчиків; формувати вміння створювати малюнок за допомогою своїх пальців; розвивати увагу, пам’ять; продовжувати розвивати дрібну моторику пальців рук; формувати естетичне сприйняття природи і своєї діяльності; виховувати дбайливе ставлення до всього, що їх оточує.

Матеріали та обладнання: папір, жовта фарба, пензлики, серветки.


Пропоную пограти в дидактичну гру "Що буває навесні?"

Мета: закріпити знання про весну, її характерні ознаки та сезонні явища; розвивати логічне мислення, увагу, кмітливість, зв'язне мовлення; виховувати любов до природи, бажання дізнаватись щось нове та цікаве.



Ввечері пропоную пограти в мовленнєву гру «Порівняй»
Мета: вправляти дітей в умінні добирати слова-порівняння; розвивати асоціативне мислення.
Хід гри. Запропонуйте дітям дібрати фантастичні порівняння до явищ природи.
• Сонечко лагідне, як …
• Хмаринка пухнаста, як …
• Небо синє, як … і т. д.

Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. З нетерпінням чекатиму на роботи дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар

День домашніх тварин.

  Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. Хвилина мовчання  Ознайомлення із природ...