Запрошую усіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація.
Тема: «Вербові котики»
Мета: продовжувати вчити дітей скочувати з вати кульки; закріплювати знання про геометричні фігури; розширити знання дітей про рослини; розвивати спостережливість, логічне мислення; виховувати любов до прекрасного, акуратність у роботі.
Матеріали та обладнання: аркуш паперу, клейонки, серветки, клей, картки із зображенням весняної верби.
Проведено у синхронному режимі.
Здоров'я та фізичний розвиток.
Тема: «Назбираємо квітів для матусі»
Мета: вчити поєднувати відштовхування обома ногами з одночасним змахом рук під час стрибка в довжину з місця; вдосконалювати вміння ходити між щаблями драбини; розвивати спритність, увагу під час гри «Не запізнюйся», сміливість, увагу, уміння емоційно діяти; виховувати вміння виражати свої почуття до матусі.
Рухлива гра «Не запізнюйся».
Мета: вчити дітей бігати та ходити у різних напрямках. Розвивати спритність. Виховувати увагу.
Пропоную поспостерігати за розмерзанням грунту.
Мета: розвивати спостережливість, інтерес до неживої природи; пояснити найпростіші зв’язки в природі: сонце гріє сильніше — ґрунт розмерзається; закріплювати знання про властивості ґрунту. Виховувати любов до природи.
Ввечері пропоную в дидактичну гру «День-ніч»
Мета: закріпити знання дітей про частини доби, дії людей уночі, удень; розвивати уважність.
Хід гри. Дорослий називає дії людей удень або вночі. Діти, якщо це «день», стрибають, кружляють, танцюють, ходять, а якщо «ніч» — присідають, заплющують очі, кладуть ручки під щічку.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар