Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Українська вишиванка» (складання опису)
Мета: розширювати уявлення дітей про національний одяг; учити складати опис за зразком вихователя; активізувати словник іменниками, прикметниками, дієсловами відповідно до теми заняття; розвивати увагу, вміння слухати розповідь товариша; виховувати повагу до національної культури.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне
Тема:"Люба веснонька-весна"
Спостереження за синичкою
Мета: розширити знання дітей про спосіб життя синиць; розвивати спостережливість, увагу; виховувати бережливе ставлення до птахів.
Загадайте діткам загадку:
Пташка невеличка,
В неї білі щічки,
Сірі лапки, чорна шапка,
Фартушок жовтенький,
Голосок тоненький.
Тож ця пташка невеличка
Називається… (синичка).
Запитання: Про яку пташку загадка? Чим займається синичка взимку?
Запропонуйте, будь ласка, знайти цю пташку біля годівнички.
Запитання: Як поводиться синичка зимової пори? Як їй можна допомогти?
Трудова діяльність: запропонувати погодувати синичку, повісити шматочок сала на гілочку біля годівнички.
Художня праця:"Український віночок"
Школа добрих почуттів: Читання оповідання В. Сухомлинського:"Петрик, собака й кошеня"
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.

Немає коментарів:
Дописати коментар