середа, 5 лютого 2025 р.

Зимуючі птахи

 


Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.


Хвилина мовчання 


Логіко-математичний розвиток
Тема: Співвідношення числа і цифри. Просторові відношення: справа, зліва, між.
Мета: закріпити вміння співвідносити цифри 1-4 з кількістю предметів. Формувати просторові відношення: справа, зліва, поміж . Розвивати інтерес до математики. Виховувати організованість.


Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Ходьба по похилій дошці, покладенійпід кутом 25 градусів. Не пропускаючи щаблів піднімання вгору та опускання вниз.
Мета: повторити комплекс загальнорозвивальних вправ;
удосконалювати вміння ходити по похилій дошці та лазити по гімнастичній стінці перемінним кроком; розвивати ритмічність рухів і спритність; удосконалювати навички ходьби та бігу під час гри «Каруселі».
Матеріали та обладнання: гімнастична стінка,  дошка.
Хід
I. Вступна частина. Шикування в пари. Ходьба парами зі зміною темпу 
(30 с). Ходьба на п’ятах і на носках (30 с). Біг у середньому темпі з зупинками 
(35 с) за сигналом вихователя. Ходьба.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Вишиваємо рушник».
II. Основна частина.


Рухлива гра:"Каруселі" Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; розвивати ритмічність рухів і спритність.
Хід гри

Посередині майданчика (кімнати) дорослий кладе на землю зв’язаний у вигляді кола шнур. Це «карусель». Діти граються, ходять, бігають, підстрибують, танцюють. На сигнал дорослого «На каруселі!» діти піднімають шнур із землі та починають рит­мічно ходити по колу, промовляючи:

Карусель спочатку тихо

Завертілась нам на втіху.

Потім все пішло кругом —

І бігом, бігом, бігом!

Після слів «Бігом, бігом, бігом!» діти починають бігти. Коли дорослий дасть команду «Кругом!», вони на ходу швидко беруть шнур другою рукою і біжать у протилежний бік.

Дорослий 

Тихше, тихше, не спішіть,

Каруселі зупиніть!

Раз-два, раз-два,

Вже закінчилася гра!

Рух «каруселі» поступово вповільнюється, а після останніх слів діти зупиняються. Вони разом кладуть шнур на землю і роз­бігаються майданчиком (кімнатою). Гра повторюється.

Рекомендації до гри

Дорослому необхідно стежити, щоб діти ходили по колу рит­мічно та легко бігали. 

Заключна частина. Ходьба в повільному темпі з підніманням і опусканням рук.

Пропоную вийти на прогулянку та поспостерігати за горобцями.
Спостереження за горобцями 
Мета: закріпити знання дітей про зовнішній вигляд горобця, спосіб живлення та залежність життя горобців від погодних умов. Зверніть увагу дитини на горобчика, який прилетів до годівнички, загалайте загадку:
Що це за пташина 
В сірій сорочині,
Все стрибає та: «Цвірінь!»
Мовби просить: «Крихти кинь!» 
Цей маленький молодець, 
Жвавий сірий … (горобець).
Запитання: Що це за пташка? Чим вкрите тіло горобців? Якого воно кольору? Як рухається горобець? Що допомагає птахам так швидко рухатися? Що їдять птахи взимку? Чому горобці взимку прилітають ближче до житла людей? Як їм допомагають люди?

 

Дидактична гра:"Зимуючі птахи"

Мета: ознайомити дітей з зимуючими птахами; - вивчати їх особливості; - розвивати інтерес до спостереження за птахами; - сприяти розвитку уяви, мислення, пізнавальної та мовленнєвої активності.



Школа безпеки
Тема:"На зимовому ставку"
Мета: розширити знання дітей про небезпечність на льоду, учити здорового способу життя, свідомо ставитися до свого здоров'я; розвивати бажання берегти своє здоров'я; виховувати бережливе  ставлення до власного здоров'я.


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар

День домашніх тварин.

  Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я. Хвилина мовчання  Ознайомлення із природ...