Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я
Хвилина мовчання
Логіко-математичний розвиток
Тема: Просторові відношення: над, під, перед , за, ліворуч, праворуч. Кількісна і порядкова лічба. Лічба трьох груп предметів.
Мета: формувати вміння орієнтуватися в просторі, використовуючи слова: над, під; вправляти в кількісній і порядковій лічбі в межах 5; учити лічити групи предметів, погоджуючи іменники та числівники; розвивати увагу, пам'ять; виховувати любов до математики.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: Прокочування м’яча по підлозі та стрибки в довжину з місця з просуванням уперед.
Мета: повторити загальнорозвивальні вправи; закріплювати вміння прокочувати м’яч по підлозі та стрибати в довжину з місця з просуванням уперед; розвивати спритність, спостережливість під час гри «Кролики»; удосконалювати вміння стрибати на обох ногах, просуваючись уперед, проповзати, не зачепляючи стільців.
Матеріали та обладнання: великі м’ячі, 3-4 обручі, стільці за кількістю дітей.
Хід
I. Вступна частина. Ходьба зі зміною темпу та зупинками (двічі-тричі) за сигналом дорослого. Ходьба з високим підніманням ніг — «як чаплі». Біг у середньому темпі (35 с). Ходьба.
Комплекс загальнорозвивальних вправ «Зустрічаємо весну».
II. Основна частина — «Пташенята стрибають з камінця на камінець».
Стрибки в довжину з місця з обруча в обруч (5–6 підходів). Обручі покладені на відстані 40 см один від одного. Покласти 4 обручі.
Прокочування м’яча обома руками по підлозі одне одному на відстані 2,5 м.
Вправи виконуються з положення навпочіпки (16–18 разів).
Гра «Кролики» (5–6 хв).
III. Заключна частина. Ходьба в повільному темпі з підніманням і опусканням рук (5–6 разів, 40 с).
Мета: закріпити знання та уявлення про весняні явища в природі, ознаки весни; розвивати логічне мислення, уважність, просторове орієнтування.

Немає коментарів:
Дописати коментар