Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Тема. Прикмети весни
Мета: поглиблювати знання дітей про зміни в природі у різні пори року; формувати вміння встановлювати залежність між станом живої та неживої природи; учити виявляти сезонні зміни в природі, узагальнювати їх, помічати в навколишньому середовищі ознаки весни; продовжувати ознайомлювати зі змінами в житті перелітних птахів; уточнювати їх уявлення про звички, особливості птахів, зміни в їхній поведінці; розвивати логічне мислення, пам’ять, творчу уяву; виховувати дбайливе ставлення до птахів, пізнавальний інтерес до природних явищ та живого світу природи.
Попередня робота: спостереження в природі за ознаками весни, за пташками; бесіди в різні пори року про їхні характерні особливості; бесіди про перелітних і зимуючих пташок; розглядання ілюстративних матеріалів; читання художніх творів.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема:"Мишка й ведмедик"
Вчити дітей виділяти в казці один епізод і створювати просту сюжетну композицію. . Створити творчу ситуацію -запропонувати зобразити контрастні за розміром образи - мишу та ведмедика - та передати взаємовідносини між ними. Удосконалювати техніку малювання гуашшю: розводити до густоти сметани, змішувати два кольори, щоб вийшов новий колір ( білий +чорний - сірий для миші), малювати різні за розміром силуети тварин, самостійно обирати номер пензля. Виховувати інтерес до сюжетоскладання в образотворчій діяльності за мотивами літературних творів.
Матеріали: аркуші паперу білого або світло-блакитного кольору, гуаш, пензлі різні за розміром палітри чи розетки ( кришки) для змішування фарб, серветки паперові та із тканини, банки з водою.
Якщо дитина часто плаче
Маленькі діти часто плачуть. Це твердження ні в кого не викликає сумніву. Поки дитина ще маленька, ви ледь встановлюєте причину плачу. Це може бути голод, мокрий підгузок, незручний одяг, перегрівання або холод, бажання побачити маму чи кольки в животику.
Малюк підростає. Він плаче менше, тому що може розповісти дорослому, що його бентежить чи чого йому хочеться. Точніше, деякі діти менше плачуть. А деякі – так само багато, як і раніше. Вони теж навчилися говорити, але все-таки замість слів продовжують використовувати плач.
Що таке дитячий плач? Для батьків – це сигнал, що з малюком щось не так і йому потрібна допомога. Малюк сповіщає, що йому погано, щось болить, хоче, щоб до нього підійшли, просить уваги дорослого. Природно, дорослі реагують на сигнали, які надходять від найдорожчої істоти в світі. Абсолютно нормальна реакція дорослого – кинути все і бігти на допомогу до малюка. часто виникає питання, чи потрібно миттєво реагувати на дитячий крик. Більшість дітей батьків відповідають «так».
Плюси і мінуси «великого плачу»
«-» Якщо ваша дитина часто плаче, то рано чи пізно ви ставитиметеся до цього простіше і спокійніше. Чому? Та тому, що ви побачите, що малюк плаче не тому, що голодний або в нього болить голова. Плач використовується для отримання вашої уваги. з часом батьки починають розповідати про те, що плакати недобре,що так поводяться тільки найменші діти. Отже, рано чи пізно дитина зрозуміє, що її плач не приносить потрібного результату. Тоді вона буде плакати ще голосніше і довше або знайде інший спосіб привернути увагу.
«+» Водночас дитячий плач не можна вважати однозначно негативним явищем. Коли дитина плаче, відбувається яскравий вибух емоцій, розрядка – так дитина відкрито виявляє свої почуття. Це набагато краще, ніж постійне накопичення напруження. Діти, які ніколи не плачуть, навіть викликають побоювання дорослих. І це правильно. Адже тоді негативні емоції і напруга накопичуватимуться і рано чи пізно вирвуться назовні. І це може бути не плач, а щось більше.
ситуація її дратує, але вона почувається безсилою. Наприклад, інші діти кривдять її, але вона боїться відповісти словами або дати здачу. Таке часто трапляється за ситуації, коли дорослий кричить на дитину або карає її фізично. Більшість дітей не можуть відповісти дорослому, тому що знають: цього робити не можна.
Наші дії. Навіть якщо вирозумієте, що дитина поводиться неправильно, і вам треба сказати їй про це, спочатку подумайте, що відчуватиме малюк. Надмірна злість і агресія з вашого боку тільки злякають і озлоблять його. І сльози будуть не найгіршим варіантом подій. Найкращій спосіб – не крик і не биття. Це неправда, що діти не розуміють слів. Навпаки, вони чекають слів від нас. Якщо ви розумієте, що ваш малюк не впевнений у собі, його кривдять, а він не може протистояти, ваше завдання дати дитині зрозуміти, що ви поруч, підтримуєте її, що ви на її боці, що можете допомогти.
Я хочу уникнути покарання. Дитина нашкодила і розуміє, що їй неодмінно перепаде від батьків. Можливо, малюк дуже переживає. Щоб пом’якшити покарання, він починає плакати ще до того, як його почали сварити. У цьому випадку плач є захисною реакцією на ту агресію, якої ще не було, але яка, можливо, була раніше.
Наші дії. Подумайте, як ви зазвичай караєте дитину, що говорите їй. Можливо, ви використовуєте занадто жорстокі методи, раз дитина так «готується» до ймовірної розплати за скоєне. У будь-якому випадку слід постежити за собою. Відстрочене покарання негативно впливає на дитину.
Я маніпулюю дорослими. Коли дитина хоче щось, наприклад щоб батьки купили іграшку або дозволили лягти пізніше, а тато і мама відмовляються, тоді іде в хід «секретна зброя» дитини – плач. Особливо добре ця зброя працює в громадських місцях. Напевно, батькам стане соромно і вони можуть виконати прохання дитини, щоб не привертати уваги оточуючих.
Наші дії. З дитиною треба розмовляти. Про те, що сльози – це найгірший спосіб домовитись. Краще сказати дитині, що можете обговорити її прохання тоді, коли вона заспокоїться. Якщо ви розумієте, що дитина не хвора, її життю нічого не загрожує, треба взяти себе в руки і не йти на поводі в малюка. Інакше завтра маніпуляція вже буде з іншого поводу.
Будь-які дитячі сльози – привід звернути на них увагу, бо така поведінка ніколи не буває безпричинною. А ось що робити далі – треба вирішувати залежно від того, яка причина лежить в основі дитячої поведінки.
Це всі завдання на сьогодні.
На понеділок підготуйте, будь ласка, такі матеріали
Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.

Немає коментарів:
Дописати коментар