Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Художня література
Тема. Читання оповідання В. Сухомлинського
«Весняний вітер» та слухання вірша Л. Глібова «Веснянка»
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з прозовими та віршованими художніми творами; підтримувати бажання спостерігати за весняними змінами; учити будувати
відповідь до поставленого запитання; створювати розвивальне мовленнєве середовище, що занурювало б дитину в активну мовленнєву практику; продовжувати формувати культуру мовлення; активізувати та збагачувати словниковий запас; розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять, мислення; спонукати повторювати окремі слова та
вирази з відповідною інтонацією; виховувати любов до рідної природи.
Попередня робота: спостереження за іграми дітей під час прогулянок та в групі; бесіди
на тему дружби та товариських взаємин.
Матеріал: сюжетні картини.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне (4)
Тема:"Таночок заведем"
Спостереження за весняною погодою.
Мета: Поглибити знання дітей про перші ознаки весни.
З’ясувати лексичне значення слова березень.
Виховувати любов до природи.
Дидактична гра:"Що це?"
Мета: продовжувати розширювати знання дітей про весняні явища природи;
розвивати спостережливість, пам’ять, логічне Виховувати любов до природи.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар