Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я
Ознайомлення із соціумом
Тема: Дружба - справжня сила.
Мета: Сформувати у дітей уявлення про справжню дружбу та її цінність. Навчити розрізняти справжні дружні стосунки від удаваних. Розвивати навички спілкування, взаємодопомоги та емпатії. Виховувати почуття толерантності, доброти та взаємоповаги.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: Овочевий кошик.
Мета: ознайомлювати дітей з правилами роботи гуашевими фарбами, повторювати основні форми (на прикладі овочів) та кольори; розвивати увагу, творчу уяву, творчі здібності, формувати естетичний смак. Виховувати шанобливе ставлення до природи, зацікавленість творами образотворчого мистецтва.
*Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Пограйте, будь ласка, з дітьми в гру:
"Скринька настрою". Запропонуйте дитині намалювати свій настрій (наприклад, веселий смайлик, сумну хмаринку або сердитий вогник). Потім помістіть малюнок у спеціальну "скриньку настрою". Це допомагає дитині усвідомити та "відкласти" свої емоції.
Дидактична гра:"Що змінилося?"
Мета: навчити дітей запам'ятовувати розташування та кількість предметів, а потім зосереджуватися, щоб помітити зміни. Сприяти вмінню бути уважними до деталей, помічати дрібні відмінності в навколишньому середовищі. Збагачувати словниковий запас: Під час гри діти називають предмети інтер'єру та навчальні речі, що допомагає їм краще запам'ятовувати нові слова та вживати їх у мовленні. Розвиток логічного мислення: Щоб відгадати, який предмет зник, дитина має порівнювати початкове зображення з новим, аналізувати і робити висновки. Виховувати бажання грати та дізнаватися нове.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар