Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Ознайомлення із соціумом.
Тема: "Міжнародний день Миру"
Мета: Сформувати в дітей усвідомлення цінності миру як основи життя, виховати толерантність, повагу та бажання долучатися до миробудування у повсякденному житті. Виховувати почуття патріотизму, національної гідності та гордості за Україну.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема:"Що буває восени"
Мета: розширити уявлення дітей про осінні явища, збагачувати їх словниковий запас, розвивати спостережливість, музичний слух, ритмічне чуття та навички співу, а також формувати любов до природи і естетичного смаку через музику та рухи.
Відеоматеріал взято з відкритих джерел в інтернеті
Художня література
Тема: Слухання вірша Надії Красоткіної:"Мир на Землі"
Мета: Формувати уявлення про мир: Розкрити поняття "мир" як стан спокою, дружби та взаємодопомоги. Розвивати емоційний інтелект. Навчити дітей розпізнавати та виражати емоції, пов'язані з миром і війною. Виховувати патріотизм. Формувати почуття гордості за свою країну та бажання жити в мирі. Розвивати мовлення. Збагачувати словниковий запас дітей новими словами (мир, дружба, злагода, взаємодопомога).
Дидактична гра:"Що таке Мир?"
Мета: формувати у дітей початкових уявлень про мир, дружбу, взаємодопомогу та важливість мирного співіснування. Розвивати у дітей мислення, уміння аналізувати, порівнювати та робити висновки. Формувати уяву та креативність, спонукаючи їх до створення образів, пов'язаних з миром. Розвивати комунікативні навички та зв'язне мовлення. Виховувати любов до Батьківщини, повагу до інших людей та народів. Формувати почуття емпатії та співчуття. Спонукати до взаємодопомоги та толерантності. Виховувати патріотичні почуття та бажання жити в мирній країні.
Консультація для батьків:"Обережно небезпечні предмети"
У сьогоднішній час економічної скрути, складних життєвих реалій важливою залишається проблема профілактичної роботи щодо формування навичок безпечної життєдіяльності. Надалі ще більше виникає необхідність, починаючи з дошкільного віку, навчати дітей свідомо ставитись до свого здоров'я, питань особистої безпеки.
Не буде перебільшенням, якщо сказати, що дитина найменш розбірлива в тому, що вона тягне до рота, ніж існуючі тварини. Ні одна тварина не стане пити чорнило, смоктати клей та їсти крем для взуття. А діти - будуть!!!
Дослідницький рефлекс у них набагато сильніший, ніж у тварин. Із загального числа отруєнь на дітей припадає 90 %, а на дорослих лише 10%. Серед нещасних випадків отруєння посідає 4-е місце після вуличного травматизму, опіків та утоплень. Перше питання, яке виникає у батьків: « Назвіть, що найбільш небезпечне - і ми викинемо цю отруту з дому».
Відповідь на це питання дати неможливо. Багато отруєнь виникає в результаті безконтрольного приймання лікарських препаратів. Важливо зрозуміти - безпечних ліків для дітей не буває; небезпечна доза призначена для дорослого може бути смертельною для дитини.
Велику групу отруєнь складають випадки, пов'язані з побутовою хімією. Миючі засоби, лаки, клей, фарби - всі ці засоби часто в сім "ї знаходяться в доступних місцях, бо батьки переконані в «неїстівності» цих засобів.
Тому шановні батьки:
не наливайте отруйні речовини у випадковий посуд; потрібно ховати, замикати все, що може зашкодить дитині; не залишайте небезпечні предмети на звичних та доступних місцях.
запам'ятайте: дитина може перекуштувати все, що її оточує.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар