Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Ознайомлення із соціумом
Тема: Гриби восени
Мета: Розширити та узагальнити знання дітей про гриби як частину осінньої природи. Вчити розрізняти їстівні та отруйні гриби за зовнішніми ознаками (шапинка, ніжка, колір). Розвивати пізнавальний інтерес, пам'ять, увагу, логічне мислення (класифікація). Збагачувати словниковий запас (грибниця, їстівний, отруйний, мухомор, білий гриб, бліда поганка). Виховувати бережне ставлення до природи (не руйнувати грибницю, не знищувати отруйні гриби), формувати основи безпечної поведінки в лісі (не брати невідомі гриби, не чіпати отруйні).
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: Мухомор
Мета: Вчити дітей малювати гриб мухомор, передаючи його характерні особливості (форма капелюшка, ніжки, білі цяточки). Закріплювати навички роботи з гуашшю, правильно тримати пензлик, набирати фарбу, промивати його. Розвивати дрібну моторику рук, окомір, уяву, творчу активність. Формувати композиційні навички (розташування гриба на аркуші). Виховувати інтерес до пізнання природи, естетичні почуття. Уточнити уявлення про отруйні та їстівні гриби та правила безпечної поведінки в лісі.
Дидактична гра:"Їстівні - не їстівні"
Мета: Закріпити знання дітей про їстівні (білий гриб, підберезник, маслюк, опеньки, лисички) та неїстівні/отруйні (мухомор, бліда поганка, сатанинський гриб) гриби, їхній зовнішній вигляд та назви. Розвивати уважність, швидкість мислення, зорову пам'ять, вміння класифікувати. Виховувати обережність під час перебування в лісі та дбайливе ставлення до природи.
*Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.

Немає коментарів:
Дописати коментар