Доброго ранку. Гарного дня.
Сподіваюсь в усіх все добре.
Почнемо з ранкової гімнастики:" Весела зарядка" . Діти повторюють рухи під музичний супровід.
Пропоную переглянути відео з малювання.
Навчимо дітей правильно тримати пензлик, малювати та розфарбовувати предмети круглої форми; закріпимо вміння називати та розрізняти кольори та користуватися пензлем і фарбою; розвиваємо інтерес, увагу, задоволення від малювання; виховуємо старанність, бажання бути здоровим.
Художньо-естетичний розвиток.Музичне.
За планом музичного керівника.
Настав час прогулянки. Будьте обережні, не нехтуйте сигналами повітряної тривоги.
Поспостерігаємо за вітром.
Спостереження, експериментально – пошукова діяльність:
Об’єкт Спостереження за вітром.
Мета: сформувати у дітей відомості про поняття вітер; поглибити знання дітей про його властивості; розвивати спостережливість, уміти аналізувати та встановлювати взаємозв’язок між живою та неживою природою; виховувати інтерес до неживої природи.
Зачитайте дітям вірш:
Летить коник, басує,
Полем – долом пустує.
Ніхто його не впіймає.
І ніхто не загнуздає. (Вітер)
Запитайте в дітей:
-Хто гойдає гілочки дерев?
-Який буває вітер?
-Холодний вітер чи теплий?
-Чи сильно дме?
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар