Доброго ранку. Сподіваюсь у всіх все добре. Бажаю гарного спокійного дня.
Щоб бути завжди здоровими та мати гарний настрій, не забуваємо про ранкову гімнастику:" Весела зарядка". Діти повторюють рухи під музичний супровід.
Художньо-естетичний розвиток.Музичне.
За планом музичного керівника.
Пропоную пограти в дидактичну гру
ДЕ ЖИВУТЬ ВІТАМІНИ?
Мета:
— учити малюків розуміти, що овочі та фрукти — корисні для здоров’я, адже там живуть вітаміни;
— розвивати мовлення, пам’ять.
Настав час прогулянки. Будьте обережні та не нехтуйте сигналами повітряної тривоги.
Поспостерігаємо за тим, як на годівницю прилітають голуби.
Мета: Знайомити з голубами (вони великі, сизі, тобто сіро-блакитні, більше за горобців, зграєю прилітають на годівницю, клюють корм, воркують). Розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення. Виховувати любов до птахів.
Хід спостереження
Покажіть дітям голубів, відзначте їх відмінність від горобців
і ворон.
Зачитайте дітям вірш:
Голуби
Дмитрик любить голубів:
Сам хатинку їм зробив.
Змайстрував тоді драбинку
Й приладнав їм під хатинку.
Поодинці по драбинці
Ходять раді голуби
І до хлопчика воркують:
– Дуже вдячні ми тобі. О. Журлива
Запитайте в дітей: Кого ми бачимо? Які голуби? Чому сюди прилітають? Що роблять? Що їдять голуби?
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар