Запрошую всіх на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Логіко-математичний розвиток
Тема заняття: «Число і цифра 1. Орієнтування в часі».
Програмові завдання:
— формувати поняття про число; учити лічити предмети в межах 2;
— ознайомити з цифрою 1;
— учити співвідносити цифру з кількістю предметів; орієнтуватися в часі, користуючись поняттями «тепер», «пізніше»;
— виховувати організованість, увагу.
Художньо-естетичний розвиток. Музичне.
Пропоную пограти в мовленнєву гру"Зима яка?"
Ввечері пропоную пограти в гру-імітацію «Заячий карнавал»
Вiтре, вiтре, ти не вий!
У звiряток рiк Новий.
Зорi свiтять на ялинцi.
Дiд Мороз принiс гостинцi.
Прометем собi дорiжки.
Потанцюємо хоч трiшки!
Маски зробим з будякiв.
Налякаємо вовкiв!
У звiряток рiк Новий.
Зорi свiтять на ялинцi.
Дiд Мороз принiс гостинцi.
Прометем собi дорiжки.
Потанцюємо хоч трiшки!
Маски зробим з будякiв.
Налякаємо вовкiв!
Під час повторного читання вірша діти виконують такі дії:
1–2 рядки — діти ідуть по колу;
3–4 рядки — діти виконують руками рухи «ліхтарики»;
5 рядок — діти імітують підмітання доріжки;
6 рядок — діти виконують «пружинки»;
7–8 рядки — діти виконують довільні рухи, ніби лякають когось
Це всі завдання на сьогодні. Бажаю гарного дня. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар