Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Тематичне відео:"Міжнародний день театру"
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування
Тема:"В гостях у казки"
Художньо-естетичний розвиток. Музичне
Тема: Вивчення пісні:"Весна Пасхальная"
Відеоматеріал взято з відкритих джерел в інтернеті.
Спостереження за вітром навесні.
Мета: систематизувати уявлення дітей про вітер навесні та головні прикмети; розширювати знання про явища природи та їх значення в нашому житті; розвивати мовлення, мислення. виховувати любов до природи, вміння милуватися нею.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
«Я – вітер».
Гра – медитація.
Я – вітер. Я легкий, ніжний, теплий. Я лагідно торкаюся пелюстків квітів, ховаюся у гілках дерев, граюся їхніми листочками. Листочки шепочуть мені : «Ш – ш – ш …» я вдихаю свіже повітря ланів і лісів, я стаю сильнішим… Мої крила великі і невагомі. Я лечу над морем і своїм походом здіймаю хвилі. Я найшвидший.

Немає коментарів:
Дописати коментар