Вітаю. Усіх запрошую на ранкову гімнастику. Виконуємо вправи та набираємося сили та здоров'я.
Хвилина мовчання
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: "Вода - символ життя"
Мета: Поглибити знання дітей про воду в природі; вчити дітей виділяти першочергово потребу людини- потребу у воді . Закріпити знання способі раціонального використання ресурсів .Формувати вміння емоційно реагувати на природні об'єкти , отримувати позитивні враження від спостережень за ними. Розвивати логічне мислення , сприяти розвитку допитливості. Виховувати звичку бережливо ставитися до води.
Спостереження за рибками в акваріумі.
Мета: познайомити дітей з мешканцями акваріуму - рибками (зовнішнім виглядом, повадками, способом існування і правилами догляду); розвивати інтерес до рибок, активний словник дітей: рибка, годування, плаває в акваріумі; виховувати бережне відношення до куточка природи.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: "Вода - символ життя "
Мета: вправляти дітей в малюванні пензликом краплин, округлої форми - сонця, замикаючи лінію в кільце, дерева з листочками; вчити дітей прикрашати зображення декоративними елементами – крапки, мазки, прямі та хвилясті лінії; створювати малюнок на всій поверхні аркуша; розширити уявлення дітей про значення води для всього живого на землі; розвивати відчуття кольору, творчу уяву, асоціативну пам'ять, мислення; виховувати цікавість до занять з малювання, бажання малювати фарбами.
Дидактична гра:"Для чого нам потрібна вода?"
Мета: розширити та поглибити знання дітей про воду ,про те, де в природі є вода, яка потрібна для існування всього живого, для чого саме потрібна вода людям. Учити дітей робити висновки. Формувати у дітей необхідність берегти і економити воду. Сприяти розвитку мовлення дітей, мислення, пам'яті. Виховувати бажання економити воду та бережливе ставлення до природи.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю. Бажаю гарного дня.
Немає коментарів:
Дописати коментар